Marketing interaktywny w branży nieruchomości – konferencja IAB

przez | 30/03/2009

Konferencja organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska   pt. „Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży nieruchomości”,  została zaliczona przez Ministerstwo Infrastruktury do systemu edukacyjnego – stałego doskonalenia.

Spotkanie, które odbędzie się 20 kwietnia br., w hotelu Radisson SAS w Warszawie jest pierwszą tego typu inicjatywą i  skierowane jest do: agencji nieruchomości, deweloperów a także osób decyzyjnych w firmach branży nieruchomości: dyrektorów/kierowników marketingu oraz sprzedaży.

– Czas na kolejną organizowaną przez IAB konferencję. Główne korzyści wynikające z udziału w spotkaniu to możliwość pozyskania wiedzy nt. skuteczności marketingu interaktywnego od specjalistów w tej dziedzinie oraz integracja z branżą interaktywną i pozyskanie kontaktów. Ponadto wszystkie osoby otrzymają zaświadczenie Ministerstwa Infrastruktury – stałego doskonalenia kwalifikacji zawodowych w obrocie nieruchomościami (9 godzin edukacyjnych) – mówi Patrycja Sass Staniszewska z IAB Polska. – To właśnie marketing interaktywny, w większości przypadków opłacany za zrealizowane efekty może być dobrą alternatywą dla firm developerskich, które znalazły się w nienajlepszej kondycji finansowej – dodaje Sass Staniszewska.

Na konferencji wystąpią m.in. Andrzej Garapich (Prezes PBI), Adam Dyba (Prezes Zarządu Adaction), Mateusz Ostachowski (Dyrektor Sprzedaży Kompan.pl) i Rafał Agnieszczak (Prezes Zarządu Interaktywna Sp. z o.o., właściciel Fotka.pl).

Szczegółowe informacje wraz z programem oraz formularzem zgłoszenia można znaleźć na stronie www.iabkonferencje.pl/nieruchomosci