Wiosenna odsłona „Rodzinnej Krainy” w sieci supermarketów Carrefour

przez | 27/03/2009

„Rodzinna Kraina” to cykliczny program skierowany do klientów sieci supermarketów Carrefour, organizowany wspólnie z koncernem Procter&Gamble.

W programie biorą udział popularne marki koncernu Procter&Gamble: Ariel, Fairy, Bonux, Oral-B, Lenor, Pampers, Naturella, Vizir, Pantene, Head&Shoulders, Blend-a-Med, Gilette, Always, Olay i Wellaflex.

Wiosenna odsłona akcji „Rodzinna Kraina” zachęca klientów do zakupów w sklepach Carrefour oraz promuje bezpieczną jazdę autem. Każdy, kto kupi dwa produkty objęte promocją – w prezencie dostanie maskotkę, do przyczepienia na samochodowy pas bezpieczeństwa.

Materiały BTL oraz key visual po raz kolejny przygotowane zostały przez agencję reklamową Swiift, która współpracuje z P&G przy projektach shopper marketingowych.

Artykuły reklamowe będzie można już wkrótce zobaczyć w hipermarketach Carrefour.