SARE pokazuje jak e-maile wyglądają u odbiorców

przez | 26/03/2009

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE udostępniła swoim klientom rozwiązanie pozwalające obejrzeć wysyłane wiadomości w piętnastu różnych programach do odbioru poczty bez potrzeby ich instalowania lub logowania się do nich. Funkcjonalność zintegrowana jest z systemem SARE, a jej wykorzystanie wpłynie istotnie na jakość dostarczanych odbiorcom newsletterów i mailingów.

Klienci SARE mają od dziś możliwość przetestowania swoich kreacji pod kątem ich prawidłowego wyświetlania w takich programach jak: Outlook 2007, Outlook 2003, Outlook Express, Mozilla Thunderbird, Lotus Notes 8, Apple Web Mail i Entourage 2008, Gmail, Yahoo! Mail i Hotmail. Co ważniejsze developerzy SARE opracowali rozwiązania pozwalające obejrzeć wiadomości w skrzynkach pocztowych udostępnianych przez wszystkie polskie portale: Onet, WP, Interia, O2 i Gazeta.pl.

„Różnice w sposobie wyświetlania tej samej wiadomości przez różne programy pocztowe są dość duże. Wykorzystanie przygotowanego przez nas rozwiązania pomoże je wyeliminować przez co wpłynie znacząco na skuteczność kampanii e-mailingowych.” – powiedział Mateusz Walczak z SARE, który stał na czele zespołu projektowego. „W efekcie spodziewamy się również znacznego wzrostu zainteresowania usługami polegającymi na optymalizacji i prawidłowym kodowaniu mailingów HTML.”

Przygotowane rozwiązanie uwzględnia różne sposoby wyświetlania wiadomości w konkretnym programie. Bierze więc pod uwagę możliwość blokowania i odblokowania grafik, widok skrzynki pocztowej oraz samej widomości. Daje również możliwość jej powiększenia, co pomoże wyeliminować najdrobniejsze nawet błędy. SARE ocenia, że dzięki wprowadzonemu rozwiązaniu odnotuje kilkuprocentowy wzrost skuteczności realizowanych kampanii newsletterowych i mailingowych.