Saatchi & Saatchi Direct zwiększa swoje kompetencje

Zespół Saatchi & Satchi Direct powiększył się o kolejne trzy osoby. Do zespołu dołączyli: na stanowisko senior art. director – Marcin Kubera, na stanowisko art. director- Maciej Teodorowicz oraz na stanowisko account supervisor – Radosław Frydlewicz.

Dalsza rozbudowa działu kreacji jest związana z tym, że w obrębie struktury Saatchi & Saatchi Direct powstaje zespół specjalizujący się w wydawnictwach. A do specjalnych zadań potrzeba ludzi doświadczonych. Liderem projektu jest Marcin Kubera – art director i fotograf. Ostatnio, jako senior art director, związany z Momentum Worldwide, gdzie realizował prace m.in. dla ING Bank Slaski, TPSA, Opel, Dulux, Nestle, Polkomtel PLUS GSM. Marcin Kubera jest laureatem KTR oraz Golden Arrow.

Maciej Teodorowicz swoje doświadczenie zdobywał pracując dla takich klientów, jak Herbapol, Abot, Fortis Bank. Zajmie stanowisko art directora w zespole kierowanym przez Tomasza Uszyńskiego (senior art director). Będzie realizował projekty Wedel i Carrefour. Maciej Teodorowicz jest absolwentem Warszawskiej Szkoły Reklamy.

Radek Frydlewicz, który zajął stanowisko account supervisor, będzie odpowiedzialny za koordynacje projektów oraz współudział w rozwoju strategii marketingowej klientów Agencji: Carrefour Polska, Maspex Wadowice (Tymbark). Wcześniej związany z Momentum Worldwide, gdzie realizował projekty m.in. dla Nestlé (NESCAFÉ), General Motors (Opel, Chevrolet),UPS, V&S Luksusowa.

Projekty, które są realizowane przez Saatchi & Saatchi Direct to: Carrefour (wydawnictwa katalogowe, billboardy, ulotki), Wedel (działania promocyjne w POS, opracowanie projektu komunikacji tradeowej, materiały POS), Tymbark (promocje i samplingi dla wybranych produktów).  Ponadto S & S Direct uczestniczy we wszystkich działaniach 360° prowadzonych na rzecz klientów grupy Saatchi & Saatchi.