Widget reklamowy 8fish’a dla fly.pl

przez | 25/03/2009

Już od niedawna dostępny jest interaktywny widget reklamowy przygotowany przez firmę 8fish dla portalu branży turystycznej – fly.pl.

– Reklamodawcy dostrzegają możliwości komunikacyjne mini aplikacji. Viralowy charakter widgetów czyni z nich idealny kanał reklamy on-line. Widgety są skuteczniejsze niż banery, nie są inwazyjne, każdy internauta indywidualnie decyduje o pobraniu widgeta – mówi Bartosz Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający 8fish Sp. z o.o. Widget Fly.pl umożliwia użytkownikowi sieci spersonalizowane wyszukiwanie ofert wakcyjnych. Wbudowana w mini aplikację wyszukiwarka to podręczne narzędzie planowania urlopu. Widget idealnie wpisuje się w charakter komunikacji firmy z Klientami – nowoczesny, interaktywny, bazujący na szybkiej, aktualnej informacji, ułatwiającej podejmowanie decyzji. Dużym atutem widgetu w kontakcie z grupami celowymi jest jego prosta implementacja  – trzema kliknięciami można dodać go do swojej strony czy profilu, a wystarczy jeden, żeby skasować.

8fish przeprowadził i kontrolował całość prac związanych z powstawaniem widgetu, jego instalacją oraz zarządzaniem treścią. Widget fly.pl dostępny jest na platformach iGoogle, Netvibes, Widgetpot, Widgetbox, Clearspring.

– Narzędzie kierujemy przede wszystkim do internautów, którzy podjęli już decyzję o kierunku planowanego urlopu i szukają najlepszej okazji do kupna oferty. Aktualizacja ofert w trybie online, sprawia, że użytkownik na bieżąco otrzymuje informacje o cenie i dostępności wybranego hotelu. Dzięki temu internauta sam decyduje o momencie zakupu. Może zarezerwować ofertę możliwie najwcześniej, korzystając ze zniżek i rabatów za wcześniejszą rezerwację lub czekać do ostatniej chwili licząc na atrakcyjną ofertę last minute – mówi Anna Zielińska fly.pl.