Takpoprosze.pl receptą na wzrost sprzedaży

przez | 25/03/2009

Agencja email marketingowa Dialogix uruchomiła na początku marca projekt takpoprosze.pl, który jest odpowiedzią firmy na aktualny problem kryzysu gospodarczego. Wzrost sprzedaży w kryzysie możliwy? Firma Dialogix, przekonuje że jest to nie tylko możliwe ale i pewnie. Projekt takpoprosze to konkurs ankieta skierowana do 5 mln konsumentow. Celem ankiety jest dotarcie do intencji zakupowych potencjalnych klientów. W praktyce oznacza to uzyskanie odpowiedzi na pytania: jakim produktem (np. modelem samochodu, ubezpieczeniem na życie, itp.) konsument jest zainteresowany oraz kiedy zamierza go nabyć i w jaki sposób będzie dany zakup finansować (np. kredyt).

Takpoprosze.pl służy przede wszystkim rozpoznaniu potrzeb klientów, co dla reklamodawców oznacza możliwość tworzenia efektywniejszych ofert. „Takpoprosze.pl jest odpowiedzią na oczekiwania reklamodawców, którzy chcą lepiej znać preferencje swoich klientów i w ten sposób trafniej odpowiadać na ich potrzeby. Nowy projekt jest także ogromnym krokiem w dziedzinie online marketingu w Polsce, ponieważ przyczyni się do sprofesjonalizowania tej metody rozpoznawania klienta oraz docierania do niego. A jak wiemy, w Polsce marketing online dopiero się rozwija i potrzebuje bardziej solidnych fundamentów” – powiedział Jasper Buter, Prezes Dialogix.

Finalnie, inicjatywa Dialogix przełoży się – poprzez bezpośrednie dotarcie do nowych klientów oraz aktywizację obecnych – na zwiększenie sprzedaży danych produktów.

A jaką korzyść uzyskają sami respondenci? Atrakcyjne nagrody: bilety do Amsterdamu, iPody Nano oraz gwarantowany kupon na foto album.

Wypełnij ankietę, odbierz nagrodę

Projekt takpoporsze.pl polega na wypełnieniu krótkiej ankiety na stronie internetowej (www.takpoprosze.pl). Poza pytaniami o podstawowe dane – jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania – respondenci określają m.in. czy i jaką markę samochodu posiadają, kiedy planują jego wymianę i jaka marka ich interesuje, jakim rodzajem ubezpieczenia są zainteresowani, czy chcą wziąć kredyt w najbliższym czasie, czy są zainteresowani otrzymywaniem informacji o produktach alkoholowych itp. Ankieta dotrze nie tylko do 5 mln adresatów, jakich Dialogix ma w swojej bazie, ale też do innych użytkowników Internetu. Respondenci proszeni są o przesłanie ankiety dalej, co daje szanse na dodatkowe nagrody.

Więcej informacji na stronie www.takpoprosze.pl