System aukcyjny na Gratka.pl

przez | 25/03/2009

Serwis ogłoszeniowy Moto.Gratka.pl udostępnił swoim użytkownikom możliwość licytacji. Osoby chcące wyróżnić swoje ogłoszenie spośród innych ofert, mogą wylicytować umieszczenie anonsu w tzw. „Superofercie”. Użytkownik sam decyduje o tym, ile jest w stanie zainwestować, by jego oferta była bardziej widoczna od innych.

„Superoferta” to tygodniowe wyróżnienie ogłoszenia w boksie na stronie głównej serwisu Moto.Gratka.pl, gdzie prezentowana oferta zmienia się rotacyjnie. Dzięki „Superofercie” użytkownik zyskuje atrakcyjną graficznie i położoną w widocznym miejscu prezentację swojego ogłoszenia.

To zupełnie nowe podejście do klienta. Nie narzucamy cen z góry, to sami użytkownicy decydują, ile warte jest dla nich wyróżnienie – mówi Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o.

W licytacji „Superoferty” może wziąć udział każdy użytkownik indywidualny, wcześniej podobna oferta kierowana była tylko do firm.

Zachętą może być również fakt, iż taka prezentacja tygodniowo notuje blisko 320 tysięcy odsłon. Tradycyjny zakup reklamy w tak wyeksponowanym miejscu naszego serwisu wiąże się z dużymi kosztami, a dzięki „Superofercie” to użytkownicy zadecydują o cenie – zauważa Radosław Molenda – Menedżer Projektu w Gratka Sp. z o.o..

Taka forma reklamy ogłoszenia zdecydowanie podnosi oglądalność oferty i znacznie zwiększa skuteczność ogłoszenia ułatwiając korzystną i jeszcze szybszą sprzedaż auta za pośrednictwem serwisu.