InPost Finanse – już 100 POKów w całej Polsce

przez | 25/03/2009

InPost Finanse – niezależny operator finansowo – ubezpieczeniowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl – w związku z dynamicznym rozwojem od połowy 2008 roku rozszerzył zakres swojej działalności o kolejnych 60 Punktów Obsługi Klienta. Ekspansja geograficzna spółki w tym okresie objęła głównie południowe regiony Polski – woj. śląskie, dolnośląskie i małopolskie. Nowe punkty powstały również w województwie pomorskim. Aktualnie Klienci spółki mogą korzystać z jej usług w 100 POKach na terenie całego kraju.

Przeglądarka może nie wspierać wyświetlania tego obrazu.W ramach poszerzania zasięgu świadczonych usług InPost Finanse uruchomił nowe POKi w dużych miastach kraju: w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Częstochowie oraz Wrocławiu. Spółka dba również o dotarcie do mniejszych miejscowości. Z oferty firmy mogą już zatem korzystać mieszkańcy Siedlec, Wejherowa, Sztumu, Andrychowa czy Rybnika. InPost Finanse działa też w Bielsko – Białej, Malborku, Tarnowskich Górach czy Sosnowcu.

„Tak dynamiczny rozwój sieci usług finansowo – ubezpieczeniowych jest podyktowany dużym zainteresowaniem ofertą InPost Finanse, zarówno ze strony Klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Okazało się, że Polacy coraz częściej i chętniej sięgają po produkty, które w sposób bezpieczny i kompleksowy są dostępne bezpośrednio w siedzibie lub miejscu zamieszkania Klienta. W obliczu kryzysu gospodarczego wiemy jak ważne są finanse. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by wszelkie transakcje jakie oferujemy spełniały najwyższe standardy. Celem spółki jest świadczenie usług w całej Polsce – zarówno w dużych miastach, jak i tych najmniejszych. Nie ustajemy w naszych staraniach, by Klient InPost miał poczucie wyboru, gwarancję bezpieczeństwa oraz usługi na najwyższym poziomie” – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu spółki.

W najbliższych planach spółki jest zwiększenie dostępności usług finansowych przede wszystkim w województwach wielkopolskim i mazowieckim. Strategicznymi punktami na mapie sieci POKów InPost Finanse będą Poznań i Warszawa. Firma planuje otwarcie w tych regionach około 40 placówek. Docelowo, strategia rozwoju spółki na 2009 rok zakłada obecność w 230 miastach na terenie Polski. Skrupulatnie budowana sieć punktów w całym kraju ma na celu dotarcie z ofertą firmy do wszystkich zainteresowanych. W najbliższym czasie spółka planuje również udostępnić swoim Klientom usługę opłacania rachunków za pośrednictwem SMS. Będzie to najszybszy i najnowocześniejszy sposób regulowania płatności na polskim rynku.

InPost Finanse oferuje podstawowe usługi finansowe i ubezpieczeniowe dla klientów masowych i indywidualnych. Są wśród nich m.in.: wpłaty za rachunki (np. za media), nadawanie przekazów pieniężnych, sprzedaż produktów niematerialnych, takich jak: doładowanie kart pre-paid’owych GSM czy VoIP oraz sprzedaż prostych produktów z zakresu ubezpieczeń. Za pośrednictwem InPost Finanse można wziąć także szybki kredyt oraz skorzystać z przyjaznych produktów finansowych. Spółka świadczy również usługi outsorcing’owe skierowane do banków oraz instytucji finansowych. W ramach specjalnej oferty dla klientów indywidualnych firma proponuje też sprzedaż produktów bankowych i pożyczkowych za pośrednictwem listonoszy InPost.