SARE – więcej usług i nowy wizerunek

przez | 24/03/2009

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE istotnie poszerza zakres świadczonych usług. Poza udostępnianiem zaawansowanych narzędzi do obsługi komunikacji newsletterowej i wysyłek mailingów proponuje klientom także realizację działań obliczonych na tworzenie i rozbudowę ich baz adresowych. Zmianom towarzyszy uruchomienie nowego serwisu www.sare.pl i kampania wizerunkowa.

SARE już od pewnego czasu prowadziło dla części swoich klientów kompleksowe działania e-mail marketingowe. W zakres takich usług wchodzą przede wszystkim: przygotowywanie kreacji newsletterów i mailingów oraz ich optymalizacja pod różne programy pocztowe, tworzenie landing pages, realizacja konkursów i akcji specjalnych obliczonych na pozyskiwanie danych kontaktowych oraz planowanie mailingów do zewnętrznych baz adresowych. Obecnie agencja jest w trakcie wyodrębniania w strukturze działu planowania mediów.

W związku ze zmianami SARE odświeża wizerunek marki. Jednym z głównych elementów budujących nowy wizerunek jest uruchomiony właśnie – we współpracy z agencją Quest – serwis sare.pl. Poświęcono w nim znacznie więcej miejsca na przedstawienie samej firmy oraz jej klientów i opisanie zakresu świadczonych przez SARE usług. Część zgromadzonego w ciągu pięciu lat obecności na rynku doświadczenia zawarta została w bazie wiedzy. Layout całego serwisu jest bardzo przejrzysty, czym nawiązuje do nowego claimu SARE „czysty e-mail marketing”.

„Nowy claim wskazuje, iż mimo znacznego poszerzenia zakresu oferowanych przez nas usług wciąż bardzo liczy się dla nas specjalizacja”. – mówi Natalia Paczóska, Marketing Coordinator SARE. „Uważamy, że żeby realizować skutecznie jakiekolwiek działania marketingowe trzeba się na nich dobrze znać. A trudno znać się dobrze na wszystkim. Pokazuje to choćby fakt, że coraz częściej o pomoc w e-mail marketingu proszą nas agencje interaktywne i internetowe domy mediowe”. – dodaje Paczóska.

W związku z odświeżeniem wizerunku modyfikacji uległo także logo SARE, w którym z podpisu „narzędzie do e-mail marketingu” usunięto słowo „narzędzie”. W obecnej formie wskazuje on lepiej na kompleksowość i pełnię świadczonych w obszarze e-mail marketingu usług. Zmianom towarzyszy intensywna kampania wizerunkowa w mediach branżowych, która potrwa do połowy kwietnia.