Nowe rozwiązania na nowe czasy – XI Spotkanie Partnerów BPSC SA

przez | 24/03/2009

Rozwiązania wzbogacające możliwości systemu Impuls 5, sposoby finansowania projektów wdrożeniowych oraz nowe pomysły na tworzenia oprogramowania dla przedsiębiorstw to główne zagadnienia organizowanego już po raz jedenasty spotkania Partnerów BPSC SA.

Spotkanie, w którym udział wzięło ponad 30 reprezentantów firm partnerskich BPSC rozpoczęło się, zgodnie z kilkuletnią tradycją od podsumowania wyników ubiegłego roku i omówieniu zasad i planów na kolejny rok współpracy. Zarząd BPSC SA nagrodził Partnerów, którzy wyróżnili się najlepszymi wynikami w sprzedaży systemu Impuls 5. Dyplomy otrzymali: Proximus SA oraz Infovide-Matrix. Odnowione zostały również Certyfikaty Autoryzowanego Partnera Wdrożeniowego dla firm: ABG SA, Biuro Usług Informatycznych Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, INFOVIDE-MATRIX S.A., PRO-LOG Sp.z o.o., RATIO SYSTEMS Sp. z o.o., Systemy Informatyczne ALMA Sp. z o.o., ZETO Kraków Sp. z o.o. oraz ZETO S.A. w Poznaniu.

W części plenarnej spotkania omówiono także nowe możliwości systemu mHR, rozwiązania optymalizującego miękkie zarządzanie zasobami ludzkimi, które BPSPC wprowadziło do oferty w 2008 roku. Przedstawiono również propozycję współpracy handlowej w zakresie tej aplikacji. System mHR już w ubiegłym roku zdobył zainteresowanie kilku firm partnerskich, które wprowadziły go do oferty.

W panelu prezentującym rozwiązania komplementarne do oferty BPSC, które dzięki integracji z systemem Impuls 5 pozwalają na poszerzenie zakresu informatyzacji przedsiębiorstwa zaprezentowano tym razem aplikację odpowiedzialną za monitorowanie flot pojazdów firmowych autorstwa firmy Finder.

Na spotkaniu nie mogło zabraknąć Partnera BPSC – firmy Oracle, której przedstawiciel przybliżył ofertę Oracle w obszarze tzw. warstwy średniej – Oracle’s Fusion Middleware.

Uwzględniając nową sytuację, w jakiej znalazły się przedsiębiorstwa, które rozważają zakup systemu wspomagającego zarządzanie zaprezentowano także ofertę współpracującej z BPSC firmy ECS, której rozwiązania w obszarze finansowania wdrożeń aplikacji biznesowych, zyskują coraz większą popularność.

– Doroczne spotkanie z partnerami jest zawsze dobrą okazją, aby z różnych stron przyjrzeć się sytuacji na rynku oprogramowania biznesowego – mówi Maryla Pawlik, Dyrektor ds. Sprzedaży w BPSC SA – Wnioski z tej dyskusji ponownie potwierdzają, że w zmienionych warunkach rynkowych najlepiej na oczekiwania klientów odpowiadają dostawcy, którzy dostosowują swe rozwiązania, zarówno w wymiarze technologicznym jak i handlowym. Wdrożenie narzędzi wspomagających zarządzanie może okazać się niezwykle istotne właśnie w okresie załamania gospodarczego, dlatego wspólnie z naszymi klientami poszukujemy rozwiązań, które optymalizują proces wdrożenia zarówno w wymiarze organizacyjnym, jak i kosztowym – dodaje Maryla Pawlik.