Nowa kampania promocyjna dla klientów Dominet Banku

przez | 24/03/2009

Pod hasłem „Kredyt Na Wiosnę” rusza kampania nowej oferty kredytów gotówkowych Dominet Banku. Kampania obejmie radio, prasę, internet i placówki banku. Jej wsparciem będzie konkurs „Wygraj kredyt bez prowizji” – jego zwycięzcy zostaną zwolnieni z prowizji od kredytu.

Głównym nośnikiem reklamy wykorzystywanym w kampanii Kredytu Na Wiosnę jest radio. Spoty pojawią się w stacjach ogólnopolskich; bank będzie również partnerem programu PR3PR emitowanego przez PR3 Polskiego Radia. W przypadku mediów drukowanych reklamy znajdą się przy artykułach poświęconych finansom rodzinnym, w tygodnikach o charakterze poradnikowym oraz w TV guidach. Promocją kredytu zostanie objęta także prasa branżowa skierowana do lekarzy i nauczycieli. Wsparciem dla kampanii medialnej będą materiały BTL dostępne w placówkach m.in. reklama w witrynach i plansze na ekranach bankomatów. W komunikacji dotyczącej nowego produktu został wykorzystany również internet.

Jednym z elementów kampanii Kredytu na Wiosnę jest konkurs: „Wygraj kredyt bez prowizji”. – Osoby, które wezmą kredyt gotówkowy w Dominet Banku i zdecydują się na udział w konkursie, mają szansę wygrać zwrot prowizji od kredytu. Wystarczy, że zadzwonią na podany w materiałach promocyjnych numer i odpowiedzą na proste pytanie konkursowe związane z ofertą Dominet Banku. Co tydzień, pierwszym 10 klientom, którzy poprawie odpowiedzą na zadane pytanie, bank zwróci prowizję od kredytu – mówi Agnieszka Wielogórska, kierownik zespołu ds. komunikacji marketingowej w Dominet Banku.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Promocja Kredytu Na Wiosnę potrwa do połowy kwietnia.