Nowa „Gazzeta” we współpracy z Agape

przez | 24/03/2009

Pracownicy Mazowieckiej Spółki Gazownictwa mają swoją nową „Gazzetę”. Przy przygotowaniu kwartalnika firma współpracuje z Agencją doradczą i wydawniczą Agape.

Przez ostatnie cztery lata funkcję usprawniającą komunikację wewnętrzną i przepływ informacji wśród pracowników Spółki spełniał biuletyn intranetowy. Pierwszy papierowy numer „Gazzety” ukazał się w styczniu 2009 r. we współpracy z Agape.

Kwartalnik jest pismem o charakterze informacyjnym i integracyjnym dla wszystkich pracowników Mazowieckiej Spółki Gazownictwa, jednej z największych spółek Grupy Kapitałowej Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA, która poprzez oddziały świadczy usługi dystrybucji gazu do odbiorców indywidualnych, przedsiębiorstw usługowych i przemysłowych. „Gazzeta” dociera również do tych zatrudnionych, którzy wcześniej, ze względów technicznych, nie mogli być czytelnikami biuletynu elektronicznego.

Opieka wydawnicza Agencji Agape obejmuje przygotowanie rozwiązań graficznych, skład i druk „Gazzety”.

– Rozpoczęcie współpracy z Mazowiecką Spółki Gazownictwa jest dla nas wyróżnieniem i dowodem niesłabnącej popularności prasy firmowej. To modelowy przykład pokazujący, że komunikacja z pracownikami powinna być priorytetem – skomentował zawarcie nowego kontraktu Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape.

– Z nowym rokiem postawiliśmy na wsparcie dotychczasowych kanałów komunikacji biuletynem firmowym. Poza informacją o bieżących projektach realizowanych w firmie, nakreślaniem zmian w organizacji, chcemy w ten sposób także zbliżyć pracowników do firmy – powiedziała o nowym projekcie Emilia Tomalska, Pełnomocnik ds. Public Relations w MSG, odpowiedzialna merytorycznie za treść kwartalnika. – Korzystamy z doświadczenia Agape i wiemy, że dobrze poinformowani pracownicy „zobaczą nas lepiej”.