Wprost i Bibby Finacial Services razem w kryzysie

przez | 23/03/2009

Wprost wraz Bibby Financial Services tworzą serwis finansowy dla przedsiębiorców. Razem radzą jak przetrwać kryzys. Przedsięwzięcie ma formę poradnika w internecie. Serwis pod nazwą „Płynność finansowa w czasach kryzysu” jest dostępny od 17 marca na www.wprost.pl/kryzys. Wsparty jest promocją w papierowym wydaniu tygodnika „Wprost” oraz w serwisach internetowych należących do wydawnictwa AWR WPROST.

– Naszym celem jest zwrócenie uwagi na zagadnienia takie jak zarządzanie należnościami oraz ich ubezpieczanie, czyli wszystko co może pomóc firmom w czasach kryzysu. Nie chcemy, by Bibby Financial Services było postrzegane jako firma zajmująca się jedynie faktoringiem. Od lat na całym świecie pomagamy przedsiębiorcom w utrzymaniu płynności finansowej. Teraz, w czasach kryzysu chcemy podzielić się naszym doświadczeniem z polskimi przedsiębiorcami. Zdecydowaliśmy się taką formę wspólnej akcji edukacyjnej, by zachęcić firmy do nowych rozwiązań w trudniejszych czasach – mówi Barbara Dzida, specjalista ds. marketingu z Bibby Financial Services.

– Od dłuższego czasu przymierzaliśmy się do uruchomienia serwisu internetowego, w którym znajdowałyby się informacje o pogłębiającym się spowolnieniu gospodarczym oraz o sposobach walki z tym zjawiskiem – mówi Marcin Stefanowski, redaktor naczelny online serwisu Wprost24. – Zdajemy sobie sprawę z faktu, że nie ma prostych rozwiązań by utrzymać się dziś na rynku – jednak naszym głównym celem jest pokazanie możliwości, z których mogą skorzystać rodzimi przedsiębiorcy oraz ich firmy w dobie kryzysu. I takie informacje znajdą się w naszym serwisie.

Działania w ramach serwisu Wprost „Płynność finansowa w czasach kryzysu” to kontynuacja kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, która rozpoczęła się 9 lutego i realizowana jest w prasie (m.in. Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Gazeta Prawna) oraz Internecie (m.in. google, serwisy gazet ogólnopolskich, portale branżowe itp.). Kampanię w mediach zaplanował i kupił dom mediowy MediaContacts, kreację przygotowała agencja Pompidou, kampanią koordynowała agencja Main Message.

Strona www.wprost.pl w styczniu 2009 miała 2,8 mln odsłon (695 tys. użytkowników). Tygodnik „Wprost” w styczniu zanotował średnią sprzedaż na poziomie 129 tysięcy egzemplarzy.

Bibby Financial Services oferuje rozwiązania zapewniające poprawę płynności finansowej oraz efektywną kontrolę nad należnościami. Firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze należności – od finansowania środków zamrożonych w niezapłaconych fakturach,  przez aktywne zarządzanie należnościami aż po ich ściąganie. Klientami Bibby są firmy z sektora MSP.