Wirtualny Doradca opowiada o kartach zbliżeniowych ING

przez | 23/03/2009

Od niedawna, internauci mogą porozmawiać na stronach internetowych ING Banku Śląskiego z Wirtualnym Doradcą. Inga opowiada o kartach zbliżeniowych Maestro – nowości w ofercie banku. Ingę stworzyła firma Stanusch Technologies.

Chatterbot – Wirtualny Doradca – został wyposażony przez firmę Stanuch Technologies w wiedzę na temat kart typu PayPass, ich sposobu działania i bezpieczeństwa. Opowiada na stronach internetowych ING Banku Śląskiego czym jest karta zbliżeniowa i jak jej używać. Podpowiada gdzie można płacić takimi kartami i jakie daje to korzyści. Ponadto, Inga pomaga w nawigacji po internetowej witrynie banku, a w razie potrzeby potrafi także doprecyzować niejasne pytania użytkownika. Pytania do Wirtualnej Ingi można kierować pod adresem http://zblizeniowa.pl/pages/index.php

Oferowane przez nas karty z technologią PayPass to produkt innowacyjny i nowoczesny. Aby dotrzeć z informacją do młodych ludzi, internautów, zdecydowaliśmy się wykorzystać narzędzia przekazu obecne w sieci. Wirtualny Doradca to świetne rozwiązanie w zakresie komunikacji internetowej. Jesteśmy przekonani, że taka forma przekazu  zainteresuje naszych potencjalnych klientów – powiedział Roman Jędrkowiak, dyrektor banku odpowiedzialny w ING Banku Śląskim za marketing.

Karta zbliżeniowa ING pozwala na dokonanie transakcji bez konieczności wkładania jej do terminala. Transakcje do 50 zł nie wymagają potwierdzenia kodem PIN ani, czy podpisem. Wystarczy zbliżyć kartę do terminala. Karta zbliżeniowa ING umożliwia dokonywanie transakcji w sklepach i punktach oznaczonych logo Maestro Paypass – są to obecnie Coffee Heaven, Empik, a także McDonalds, Multikino i Żabka. Jednorazową transakcję zbliżeniową można wykonać do kwoty 50 zł. Przy transakcjach powyżej 50 zł transakcja zostanie przeprowadzona w sposób tradycyjny a sprzedawca poprosi o wprowadzenie numeru PIN lub złożenie podpisu.

Cieszę się, że co raz więcej klientów banków będzie miało okazję do korzystania z usług Wirtualnego Doradcy. Nowoczesna forma przekazu informacji z jednej strony oraz innowacyjny produkt w ofercie banku z drugiej, wzajemnie się uzupełniają i powinny dać efekt synergii. – powiedział Maciej Stanusch, prezes zarządu Stanusch Technologies.