Rewolucyjny Simplus autorstwa Team One

przez | 23/03/2009

Agencja Team One przygotowała najnowszą kampanię marki Simplus. Do zakomunikowania przełomowej na rynku PrePaid stawki 29 gr/min połączenia do wszystkich sieci (oferta nie dotyczy P4) autorzy po raz kolejny użyli konwencji filmowej.

Po dotychczasowych odsłonach Opery Mydlanej, Westernu i Thrillera osadzonego w realiach lat 20tych XX wieku (opętany chłopiec słyszący głosy), tym razem, zabierają nas w podróż w czasy rewolucji francuskiej. Rewolucji, która mogłaby być bezkrwawa gdyby był… Simplus. Jak to możliwe? Zapraszamy na seans…

Spoty zostały zrealizowane przez sprawdzony wcześniej zespół: Team One (agencja kreatywna), Maciek Kowalczuk (Chuk Chuk) – reżyser i Bartek Kaczmarek operator (zespół ten pracował razem przy poprzednich, filmowych odsłonach dla tej marki). Zdjęcia kręcone były na warszawskiej Starówce oraz w Łazienkach Królewskich.

Dla podkreślenia fabularnego formatu produkcji, pojawiły się w nim sceny batalistyczne jak również grający w nim francuscy aktorzy ubrani byli w stroje z epoki.

Kampania pojawi się w TV, kinach, internecie oraz w prasie, na outdoorach i materialach BTL.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Universal McCann.

Start kampanii: 16.03.2008

Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Małgorzata Wolfe, Maciej Nawrocki

Przedstawiciel agencji: Marcin Jeziorski, Marta Rybicka

Dyrektor Kreatywny: Artur Dynowski

Team Kreatywny: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut

Reżyseria: Maciej Kowalczuk

Produkcja: Film Produkcja (Joanna Zielinska)

Producent agencyjny: Jacek Daniel