Chipita Poland wykorzystuje w komunikacji marki 7days social media marketing

przez | 23/03/2009

Agencja mobijoy! opracowała strategię obecności marki 7days w sieciach społecznościowych. Wirtualne profile rogalików 7days zostały utworzone na najpopularniejszych portalach, m.in. fotka.pl, nasza-klasa.pl, grono.net. Aktywne uczestnictwo marki w obszarze social media ma na celu precyzyjne dotarcie do grupy docelowej z dostosowanym do jej zachowań i przyzwyczajeń przekazem marketingowym.

Interaktywny dialog marki z młodymi konsumentami obejmuje m.in. konkurs zorganizowany dla członków internetowych społeczności. Aby wziąć w nim udział należy stworzyć pracę graficzną, przedstawiającą rogalika 7days jako człowieka. Zdjęcie należy następnie umieścić w swoim profilu na wybranym serwisie społecznościowym. Najlepsze z nich są nagradzane m-kuponami do Cinema City, a także są umieszczone na witrynie www.7days.pl.

Uczestnicy zabawy mogą także do swoich profili dodawać profil 7days i prowadzić dyskusję z bohaterami marki.

Kolejną aktywnością w obszarze social media jest blog 7days.pl prowadzony przez mąkę, znaną ze spotów telewizyjnych produktu. Blog promowany jest w serwisach społecznościowych, najsilniej na blip.pl.

Chipita Poland uważnie śledzi najnowsze trendy w komunikacji marketingowej. Jako pierwszy marketer w Polsce w relacjach z konsumentami wykorzystaliśmy mobile: smsy, m-kupony. Jesteśmy przekonani, że budowa wizerunku młodzieżowego produktu w sieciach społecznościowych okaże się podobnie jak w przypadku komunikacji mobilnej dużym sukcesem. W budowaniu interaktywnych relacji od 6 lat wspiera nad agencja mobijoy! – powiedziała Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipita Poland.