Baba Jaga czy Czarownica? – jak komunikować o świętokrzyskim?

przez | 23/03/2009

26-27 marca w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach spotkają się samorządowcy i specjaliści od komunikacji z regionu świętokrzyskiego. W trakcie dwudniowego seminarium uczestnicy dowiedzą się jak i za pomocą jakich narzędzi komunikować o małych ojczyznach.

Ideą spotkań jest nawiązanie dialogu pomiędzy samorządowcami, przedstawicielami biznesu i nauki a także specjalistami z zakresu komunikowania. Organizatorami spotkania jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations i Urząd Wojewódzki Województwa Świętokrzyskiego.
W programie wprowadzenie do marketingu miejsc (Adam Mikołajczyk, Brief for Poland) i public relations regionu (Szymon Sikorski, Publicon, Łukasz Wilczyński, PlanetPR) zapoznanie z podstawowymi narzędziami niezbędnymi do zbudowania strategii i jej ewaluacji, takich jak monitoring mediów (Sebastian Bykowski, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów), czy badania opinii społecznej (Kuba Antoszewski, SMG/KRC). Podkreślona będzie także waga prawidłowych relacji z mediami, strony internetowej czy współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego.

W bloku lokalnym poznamy case serialu „Ojciec Mateusz”, w którym promuje się Sandomierz. Opowie o tym Ewa Kondek z Urzędu Miasta Sandomierz. Porozmawiamy również o Muzeum Narodowym w Kielcach (Agnieszka Masny) czy najnowszym filmie na temat województwa świętokrzyskiego (Jacek Kowalczyk, ROT).

Pierwszy dzień Seminarium zakończy się panelem dyskusyjnym z udziałem dziennikarzy, ekspertów od komunikacji i specjalistów od promocji regionu.

W drugi dzień, 27 marca zapraszamy na warsztaty z komunikacji on-line, media relations i identyfikacji wizualnej. Warsztaty odbędą się między 10:00 a 13:00.

Wstęp na seminarium jest wolny. Rejestracja zarówno na warsztaty jak i wykłady odbywa się na stronie www.prregionow.pl