40 manekinów w kampanii San Markos

przez | 23/03/2009

Na ulicach Poznania pojawiły się grupy manekinów promujących otwarcie Galerii Malta. Nietypowa akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję San Markos, promującej nowe, największe w zachodniej Polsce centrum handlowo-rozrywkowe.

Agencja San Markos (www.sanmarkos.pl) uzupełnia kampanię przygotowaną dla otwieranej właśnie Galerii Malta o nowy element ambientowy realizowany przez wrocławską firmę eventową – Prowokator (www.prowokator.pl). Przez cały tydzień poprzedzający otwarcie Galerii Malta, w dniach 18 – 24 marca b.r., w najpopularniejszych miejscach w centrum Poznania można spotkać grupy kolorowo ubranych, dyskutujących między sobą manekinów. Hasła w „chmurkach dialogowych” zachęcają przechodniów do odwiedzenia nowego centrum handlowego.

Akcja nie ma charakteru statycznej ekspozycji. W ciągu doby każda z 5 grup manekinów zmienia kilkakrotnie swoją lokalizację, odwiedzając różne punkty na mapie miasta. Ma to na celu zaintrygowanie mieszkańców Poznania i wzbudzenie ich zainteresowania nadchodzącym otwarciem Galerii. W dniu otwarcia nowego centrum, które odbędzie się 25 marca, manekiny będzie można spotkać spacerując alejkami Galerii Malta. Z przebiegu akcji zostanie przygotowana dokumentacja fotograficzna oraz reportaż wideo.