Reklama to tylko spot w telewizji czy radio lub plakaty na billboardach?

przez | 20/03/2009

Nadrzędnym celem naszym i partnerów naszego projektu jest pokazanie studentom, iż między wymyśleniem chwytnego hasła reklamowego, a promocją produktu trwa wieloetapowy skomplikowany proces. Tworząc projekt Brand It Up, chcemy umożliwić Wam dogłębne poznanie narzędzi tego procesu.

Brand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest stworzenie możliwości poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej.

Pierwszym etapem są targi „Dzień Reklamy”, które odbędą się 2 kwietnia w Auli Spadochronowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Swój udział zapowiedziały największe agencje reklamowe, takie jak Euro RSCG, czy ABROmedia oraz dom mediowy OMD. Wydarzeniu towarzyszyć będą, odbywające się na terenie uczelni, ogólnodostępne szkolenia poświęcone tematyce reklamy, poprowadzone m.in. przez przedstawicieli Young&Rubicam Groups, czy Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Drugą częścią projektu jest konferencja, która odbędzie się w dniach 24-26 kwietnia w warszawskim ośrodku szkoleniowym. Podczas spotkania delegatom zostanie przedstawione zadanie konkursowe, a przeprowadzone w ciągu trzech dni szkolenia pomogą w jego rozwiązaniu. Na rozwiązanie zadania studenci będą mieli dwa tygodnie.

Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu to spotkanie autorów najlepszych prac z komisją. Zwycięzcy, otrzymają płatne praktyki i staże ufundowane przez partnerów.

W wydarzeniach projektu może uczestniczyć student dowolnej uczelni. Od uczestników konkursu nie wymaga się specjalistycznej wiedzy z zakresu reklamy czy doświadczenia w pracy w agencji reklamowej.

Udział w wydarzeniu pozwoli zdobyć i wykorzystać w praktyce rozległą wiedzę z zakresu reklamy, oraz da szansę spotkania z najlepszymi specjalistami z tej dziedziny.

Na aplikacje czekamy do 12 kwietnia do 24.00. 70 osób, które najlepiej odpowiedzą na pytania, otrzyma szanse udziału w konferencji. Więcej informacji na stronie internetowej www.sgh.aiesec.pl/branditup/