YellowGroup dla INVICTA

przez | 19/03/2009

Agencja reklamowa i marketingowa YellowGroup z Gdyni opracowała nowy logotyp dla największej na terenie Polski Północnej Kliniki Zdrowia Kobiety INVICTA.

YellowGroup jest odpowiedzialne za bezpośrednie poprawienie ergonomii i czytelności dotychczasowego znaku Klienta.

– Celem jaki nam przyświecał nie było stworzenie nowego znaku, zaś odpowiedni lifting logotypu, tak aby w sposób zdecydowany poprawić jego percepcję i estetykę – komentuje Adam Lipień, Graphic Designer bezpośrednio odpowiedzialny w YellowGroup za projekt. – To było bardzo ciekawe zadanie zwłaszcza ze względu na prioryrytet jakim było utrzymanie dotychczasowego charakteru oraz kolorystyki logotypu Kliniki INVCTA – dodaje.

– Jednym z celów odświeżenia znaku było zaakcentowanie nowoczesności i innowacyjnych przemian zachodzących w firmie – mówi Aleksander Wiecki z Invicty. – Rozwijamy się, otwieramy nowe Kliniki, powstają także projekty identyfikacji zewnętrznej, dlatego tak potrzebne było usystematyzowanie zagadnień związanych z logotypem – kończy.