Wysokie bezpieczeństwo Karty Kredytowej Citibank i niski koszt prowadzenia rachunku wyróżniają ofertę Citi Handlowy według Federacji Konsumentów

przez | 19/03/2009

Karta Kredytowa Citibank Silver oraz konto osobiste w Citi Handlowy zostały wyróżnione przez Federację Konsumentów w testach porównawczych produktów finansowych. Federacja Konsumentów jako partner projektu europejskiego Finformation (Financial Information) zaprosiła do badania 35 polskich banków. Produkty Citi Handlowy wyróżniono aż w trzech kategoriach.

Federacja Konsumentów wyróżniła Kartę Kredytową Citibank Silver za wysokie bezpieczeństwo oraz możliwość bezpłatnego blokowania karty i natychmiastową jej wymianę. Niski koszt prowadzenia rachunku wyróżnił z kolei spośród konkurencyjnych produktów ofertę konta w Citi Handlowy.

W przeprowadzonych testach Federacja Konsumentów wyróżniła nasze produkty aż trzykrotnie. To dla nas bardzo ważne, ponieważ badanie miało na celu wskazanie najbardziej korzystnych dla konsumentów ofert produktów bankowych. Od lat przekonujemy naszych klientów, że Karta Kredytowa Citibank to jeden z najbardziej bezpiecznych produktów tego typu na rynku. Dzisiaj znajduje to potwierdzenie w niezależnych badaniach. Nie spoczniemy jednak na laurach. Właśnie ruszamy z wydawaniem Kart Kredytowych z mikroprocesorem, w moim odczuciu najbardziej bezpiecznym na rynku. To zapewni poziom bezpieczeństwa transakcji dzięki lepszemu zabezpieczeniu przed skopiowaniem danych zapisanych na karcie – zaznacza Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu banku Citi Handlowy – Wyróżnienie dla atrakcyjnie cenowego konta w Citi Handlowy pokazuje z kolei, że udało nam się zbudować produkt, który oferuje wiele przywilejów i innowacyjnych usług za przystępną i konkurencyjną cenę, dodaje.

Federacja Konsumentów zrealizowała test porównawczy kart kredytowych, kont osobistych i kredytów hipotecznych oferowanych przez 35 polskich banków. Badanie przeprowadzono w ramach międzynarodowego projektu Finformation (Financial Information). W 7 państwach Unii Europejskiej według wspólnych reguł organizacje konsumenckie poddają badaniu wybrane usługi finansowe. Celem projektu jest dostarczenie konsumentom informacji o najlepszych produktach finansowych i rozwiązaniach korzystnych dla klienta stosowanych przez banki.