Wielowątkowa kampania edukacyjna SC Johnson

przez | 19/03/2009

W marcu 2009 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła realizację kampanii PR dla marek RAID, AUTAN i OFF firmy SC Johnson. Kampania złożona z 3 odrębnych projektów ma na celu szeroką i dogłębną edukację społeczeństwa w zakresie problemów związanych z ukąszeniami owadów, kleszczy czy problemu zwalczania moli spożywczych oraz skutecznej profilaktyki. Kampania PR prowadzona według strategii i koncepcji komunikacji opracowanych przez Cruso Public Relations potrwa do września 2009 roku.

Pierwszy projekt, pod hasłem „Mole spożywcze mogą wprowadzić się do każdej kuchni. Nie pozwól aby zamieszkały w Twojej”, ma na celu uświadomienie konsumentów, że problem moli spożywczych dotyka większość domowych gospodarstw, bez względu na standard wyposażenia czy poziom czystości kuchni. Drugi projekt to przewodnik po środkach ochrony osobistej – repelentach oraz środkach owadobójczych. Jego celem jest edukacja konsumentów w zakresie doboru odpowiedniego preparatu w zależności od indywidualnych potrzeb, predyspozycji oraz stylu życia. Ostatni projekt – „Kleszcze – ten problem dotyczy każdego. Ciebie też! Nie narażaj siebie i swoich bliskich” – to kontynuacja, rozpoczętej w roku 2008, kampanii edukacyjnej mającej na celu uświadomienie konsumentów, że ukąszenia kleszczy i wynikające z nich niebezpieczne choroby dotyczą nie tylko grup wysokiego ryzyka (leśników, grzybiarzy, wędkarzy), ale również mieszkańców dużych ośrodków miejskich.