PYSIO w walce z Von Cukrem: Dziękuję, ja nie cukrzę

przez | 19/03/2009

W sieci ruszyła kampania reklamowa wspierająca Pysia bez dodatku cukru (Agros Nova). 30-sekundowy spot przybliża dzieciom problematykę sztucznego dosładzania soków, napojów i nektarów owocowych. Reklama mówiąca, że wszystkie smaki Pysia bez wyjątku nie zawierają dodatku cukru i są bezpieczne dla dzieci, będzie silnie obecna w Internecie.

Kampania osadzona jest w bajkowych realiach. Do Pysiogrodu ciągnie armia złego von Cukra. Jednak Pysio i jego przyjaciele dzielnie stawiają opór najeźdźcy. Nieustraszony Pysio przekonany, że dla smaku najlepsze są owoce, odpowiada von Cukrowi: Dziękuję, ja nie cukrzę! W tym słodkim pojedynku zwycięstwo odnosi nasz bohater i dzieci, rzucając w von Cukra owocami.

Kampania realizuje cele wizerunkowe i produktowe. Buduje ją spot reklamowy oraz animowane banery. Komunikacja jest precyzyjnie zaplanowana pod kątem grupy docelowej. Jest realizowana za pośrednictwem najpopularniejszych kobiecych i dziecięcych portali, komunikatorów oraz wyszukiwarek. Dodatkowo, ponad kilkaset tysięcy kobiet otrzyma informację o Pysiu mailowo, a dzieci tą sama drogą zostaną zaproszone do zabawy z Pysiem na www.pysio.pl i obejrzenia spotu.

Spot został wyreżyserowany przez Mariusza Paleja i nominowanego do Oskara Tomasza Bagińskiego.