POS Media Poland dla Fundacji Dzieci Niczyje

przez | 19/03/2009

„Przywróć kolor dzieciństwu“ – pod takim hasłem Fundacja Dzieci Niczyje przy wsparciu POS Media Poland, lidera na rynku reklamy Point of Sales, oraz sieci Gymnasion prowadzi w fitness klubach kampanię zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz dzieci krzywdzonych oraz zaniedbywanych.

Chcąc pomóc Fundacji w dotarciu do jak największej grupy osób POS Media Poland bezpłatnie zorganizowała przeprowadzenie akcji w sieci renomowanych fitness klubów Gymnasion. Akcja trwająca od połowy marca do końca kwietnia obejmuje 13 klubów Gymnasion w całej Warszawie. Ulotki zachęcające do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje zostały umieszczone w centralnych punktach każdego z 13 warszawskich klubów.

Kampania non profit dla Fundacji Dzieci Niczyje nie jest pierwszą akcją społeczną, w jaką zaangażowała się POS Media Poland. We wcześniejszych latach spółka wspierała m.in. takie kampanie jak „Płytka wyobraźnia to kalectwo“ Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji, „Porozmawiaj o AIDS“ Krajowego Centrum ds.AIDS, „Akademia www – praca dla każdego“ oraz rządowy program „Pierwsza praca“.