Gala Produkt Roku w nowej oprawie

przez | 19/03/2009

5. marca w warszawskim Hotelu Sheraton odbyła się Gala wręczenia nagród PRODUKT ROKU 2009. roku tegoroczna uroczystość zyskała zupełnie nową oprawę. Powód? Organizację Gali powierzono specjalistom – firmie SOUND OF MUSIC.

To już V edycja tego prestiżowego konsumenckiego konceptu marketingowego, w którym to konsumenci wybierają najlepsze produkty z branży FMCG. W tym roku przyznano 44 tytuły „PRODUKT ROKU” oraz jedną nagrodę specjalną w kategorii „Produkt najlepiej oceniany przez kobiety” (wytypowany przez czytelniczki magazynu „Tina”, wydawnictwa Bauer).

Uroczysta gala ogłoszenia laureatów PRODUKT ROKU 2009 oraz wręczenia tytułów odbyła się w Hotelu Sheraton. Wzięło w niej udział blisko 300 osób. Spektakularna, a jednocześnie prosta w formie i tym samym niezwykle elegancka scenografia zrobiła wrażenie na uczestnikach uroczystości. „Do budowy scenografii wykorzystaliśmy nowoczesne światło zwane Matrix, które uformowaliśmy w słupy ledowe i ustawiliśmy w półkolu na scenie.” – mówi Regina Paupa z SOUND OF MUSIC, odpowiedzialna za przygotowanie eventu – „Zabieg ten powiększył optycznie salę,  zaś scenie nadał  efektowny wygląd”.

Największym „wrogiem” uroczystości typu gala, czy wręczenie nagród, z którymi zawsze borykają się organizatorzy, jest ich monotonność. W przypadku Gali PRODUKT ROKU 2009, zespół kreatywnych z  SOUND OF MUSIC zdecydował się na atrakcyjne, dowcipne przerywniki filmowe, które specjalnie na tę okazję zostały zrealizowane oraz przemyślany, chociaż lekki styl konferansjerki  – Galę PRODUKT ROKU 2009 poprowadził Tomasz Kammel.