Startuje nowa marka

przez | 18/03/2009

Zapisy24.pl – nowa marka, startująca na polskim rynku e-commerce – będzie promowana w Internecie, mediach drukowanych oraz RTV. Właściciel platformy zapisy24.pl, firma TimeApps, powierzyła prowadzenie działań z zakresu public relations agencji KaMODUS PR.

Współpracę rozpoczęto od tegorocznych targów branżowych „Salon Wiosna 2009” (28.02–01.03.2009), na których system zapisy24.pl oficjalnie zadebiutował. Jest to unikalna platforma internetowa dla branży usługowej. Umożliwia ona przyjmowanie w trybie on-line zapisów na wizyty u specjalistów. Pomaga nie tylko w prowadzeniu bieżącej obsługi klienta, ale także w planowaniu czasu pracy personelu.

System, który został opracowany z myślą o właścicielach i menadżerach firm usługowych, funkcjonuje już z powodzeniem w wielu krajach świata.

„W dobie internetu oczekiwania osób korzystających z usług zmieniają się dynamicznie. Klienci chcą samodzielnie wybierać sobie rodzaj usługi, termin, a nawet osobę, która ich będzie obsługiwać. Teraz wszystko stanie się możliwe dzięki prostej w obsłudze aplikacji” – mówi Jarosław Walczuk, wieloletni praktyk e-biznesu i systemów zarządzania klientami w Internecie, który jest ekspertem marki zapisy24.pl.

Agencja KaMODUS PR, która zajmuje się promocją debiutującej platformy, specjalizuje się w tworzeniu i organizowaniu skutecznych strategii oraz kampanii public relations. Działaniom zespołu towarzyszy hasło „Zyskuj z każdym słowem!”, odzwierciedlające dbałość o potrzeby naszych Klientów.