Tytan Professional TOP MARKĄ 2009

Marka Tytan Professional, należąca do firmy Selena – prowadzącego działalność na całym świecie holdingu spółek zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii budowlanej – została uhonorowana prestiżowym tytułem TOP MARKA 2009. Wyróżnienie to otrzymują najbardziej znane brandy na polskim rynku. Tym samym Tytan Professional znalazł się wśród 10 najpopularniejszych marek budowlanych w Polsce.

Tytan Professional to marka, którą sygnowane są najwyższej klasy produkty skierowane do profesjonalistów, przeznaczone do prac budowlanych i wykończeniowych. Kompleksowa oferta oraz najwyższa jakość marki Tytan to wynik działalności badawczo-rozwojowej Grupy Selena, która prowadzi szeroko zakrojone prace mające na celu rozwój i kreację nowych produktów. Ich wysoką jakość potwierdzają liczne międzynarodowe testy i certyfikaty (m.in. DIN, SNJF, ASTM). Ponadto, produkty marki Tytan Professional wytwarzane są zgodnie ze standardem ISO 9001.

„Cieszy nas uznanie klientów – komentuje otrzymaną nagrodę Przemysław Strzyż, Brand & PR Manager firmy Selena SA – wyróżnienie jest tym bardziej cenne i prestiżowe, gdyż o jego przyznaniu decydują fachowcy, znający i doceniający produkty sygnowane marką Tytan Professional” – podkreśla Przemysław Strzyż.

Miejsce marki Tytan Professional w złotej dziesiątce najczęściej polecanych i rozpoznawanych przez klientów marek w kategorii „Budownictwo” jest kolejnym wyróżnieniem dla brandów z portofolio Grupy Selena. W 2008 roku Selena SA została nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta w kategorii „Piany i silikony”, a klej Tytan EOS – godłem „Złoty Laur Klienta – Odkrycie roku”.

Top Marka to prestiżowa nagroda przyznawana w ramach programu Laur Konsumenta. Wyniki konkursu publikowane są m. in. w dodatkach do Gazety Prawnej i Rzeczpospolitej. Ostateczny głos w ogólnopolskim rankingu należy do samych konsumentów, którzy co roku oceniają marki pod względem popularności. W sondażu prowadzonym przez cały ubiegły rok wzięły udział osoby związane zawodowo z branżą budowlaną (deweloperzy, firmy wykonawcze, dystrybutorzy), jak również pracownicy punktów handlowych zajmujących się dystrybucją materiałów budowlanych. Organizatorzy brali pod uwagę nie tylko wyniki tegorocznego konkursu, lecz także jego poprzednich edycji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu