Team One nauczył bobra liczyć i beatboxować

Widzieliście Państwo kiedyś bobra, który zna 1000 beatów? Albo takiego, który potrafi liczyć do 1000? Jeden taki pojawił się ostatnio w Polsce. Przyleciał z Kanady prosto na plan zdjęciowy spotu reklamowego 36.6.

Autorem najnowszej kampanii tej marki jest agencja Team One. Zgodnie z pomysłem kreatywnym, „36.6 do doładowania konta mogłoby dodawać gratis to śmieszne zwierze, ale mimo wszystko atrakcyjniejsze będzie 1000 darmowych smsów do wszystkich sieci“.

Promowaną ofertą są darmowe smsy do wszystkich sieci za każde doładowanie konta.

Spoty wyreżyserowane przez Briana Lee Hughes‘a (autora m. in. reklam dla McDonalds i Adidasa na rynek amerykański) emitowane będą w TV i internecie. Bóbr jest również bohaterem kampanii prasowej, outdoorowej oraz pojawia się w materiałach BTL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Universal McCann.

Start kampanii: 16.03.2008

  • Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Małgorzata Wolfe, Hanna Jasinska
  • Przedstawiciel agencji: Marcin Jeziorski, Alicja Kseń
  • Dyrektor Kreatywny: Artur Dynowski
  • Team Kreatywny: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
  • Reżyseria: Brian Lee Hughes
  • Produkcja: Film Republic
  • Producent agencyjny: Jacek Daniel

36.6 to młodzieżowa marka prepaid firmy Polkomtel, lidera rynku zarówno w tym segmencie jak i w całej kategorii telekomunikacyjnej. Agencja Team One obsługuje obie marki prepaidowe tego marketera (36.6 i Simplus).