Ruszył nowy serwis internetowy marki Gatta – największego producenta rajstop w Polsce

przez | 17/03/2009

Prezentacja szerokiej oferty spod marki Gatta, mnóstwo pięknych zdjęć, wiele ciekawych treści i praktycznych porad – to  wszystko znajdziecie na nowej witrynie Gatta zrealizowanej przez MakoLab S.A.

Nowy serwis WWW to odpowiedź na szybko powiększającą się rodzinę produktów marki Gatta. Przy tak urozmaiconej ofercie, przejrzysta forma prezentacji i łatwa do opanowania nawigacja determinują wygląd i układ serwisu.

„Nowa witryna jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Podstawowy produkt naszej firmy jakim są rajstopy wymaga wyjątkowej formy prezentacji. Naszym celem jest aby klientka na podstawie zdjęć, opisów produktów oraz porad współpracujących z nami gwiazd, mogła dokonać indywidualnego wyboru” – mówi manager marketingu marki Gatta z firmy Ferax Sp. z o.o – Małgorzata Barton.

Zacieśnianiu więzi z klientkami służy wiele nowych funkcjonalności i elementów strony. Najnowsze trendy w modzie komentuje specjalnie dla Gatty Joanna Horodyńska – najbardziej  znana polska stylistka. Ambasador marki Gatta – Justyna Steczkowska prezentuje  swoją autorską kolekcję zdjęć. W serwisie klientki znajdą również wiele praktycznych porad.

„Witryna Gatty zarówno od strony komunikacyjnej jak i technologicznej ma zdecydowanie rozwojowy charakter. Współpraca z uznanymi autorytetami z obszaru show-biznesu i wiele elementów interakcji z Klientkami służą budowaniu długofalowych relacji. W tym celu strona będzie na bieżąco uaktualniana o filmy video, galerie zdjęć i praktyczne porady –Michał Hertel, dyrektor marketingu MakoLab S.A.

Serwis promuje najnowszą kolekcję wiosna-lato 2009. Serwis wykorzystujez autorski system CMS i jest wykonany w oparciu o technologię ASP.NET firmy Microsoft. Wykorzystuje również technologie AJAX-owe.