Polymus Integrated Communication przygotował kampanię reklamową wprowadzającą na rynek markę Plusssz Up

przez | 17/03/2009

Polymus Integrated Communication kontynuując rozpoczętą w styczniu br. współpracę z Polski Lek S.A. przygotował kampanię reklamową dla marki Plusssz Up.

Plusssz Up to marka nowej na rynku polskim kategorii hydrowitamin – zdrowego źródła energii. Plusssz Up to produkt niskokaloryczny i zdrowy, zawierający aż 85% dziennej dawki witamin, zapewniający przypływ entuzjazmu i sił witalnych. Oferta produktowa obejmuje trzy produkty w butelkach o pojemności 500 ml: 1) Plusssz Up Minerały o smaku czerwonego grapefruita, 2) Plusssz Up Magnez o smaku cytryny oraz 3) Plusssz Up Guarana o smaku granatu. Hydrowitaminy to nowa na rynku polskim kategoria wody z witaminami, dynamicznie rozwijająca się na świecie.

Traktujemy za zaszczyt możliwość opracowania kampanii wprowadzającej Plusssz Up. Cieszymy się, że Polski Lek powierzył to zadanie Polymus – powiedział Tomasz Makaruk, Dyrektor Zarządzający i Prezes Zarządu Polymus.

W ramach kampanii Polymus przygotował reklamę prasową i outdoorową, stronę WWW a także materiały reklamowe do punktów sprzedaży (ulotki, topery, shelflinery, wobblery, plakaty, naklejki), jak i pakiety powitalne dla osób odpowiedzialnych za zakupy w kanałach dystrybucji. Kampania rozpoczyna się 1 kwietnia i będzie trwała do czerwca 2009 roku. Inne działania będą podejmowane przez cały rok.