Nowa reklama telewizyjna Fortuny

przez | 17/03/2009

Od kilku dni stacje telewizyjne emitują nowy spot reklamowy FORTUNY (Agros Nova). To już trzeci etap tegorocznej kampanii tej popularnej marki soków 100%, która wystartowała w połowie stycznia.

Reklama jest kontynuację ubiegłorocznej komunikacji marki, wspierającej jej relaunch i wprowadzającej na rynek nową ofertę produktową, składającą się w całości ze 100% soków bez dodatku cukru. O ile akcja poprzednich spotów FORTUNY rozgrywała się w domu i parku, teraz przenosimy się do sklepu, bowiem ostateczne decyzje zakupowe konsument podejmuje przy półce. Warto więc mu uświadomić, na co powinien zwrócić szczególną uwagę.

Spot z jednej strony sugestywnie komunikuje obecność dosypywanego cukru w nektarach i napojach, z drugiej podkreśla atuty FORTUNY, która jest 100% sokiem bez dosypywania cukru. W spocie powracają „groźne” kostki, które kryją się za „przeciętnym” napojem lub nektarem. Na szczęście mama uświadomiona już przez FORTUNĘ w poprzednich kampaniach, dokonuje zdrowego wyboru – dla siebie i rodziny.

Spot wyraźnie pokazuje, że za FORTUNĄ stoją wyłącznie naturalne owoce, które nie łączą się z białym cukrem. Po czerwonym winogronie i antonówce, tym razem gwiazdą Fortuny stała się brzoskwinia.

Spot, zrealizowany przez agencję Red8 Communications będzie emitowany
w najbliższych tygodniach we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV 4, TVN 7, TVP 3, kanały tematyczne AtMedia.