Marketing mobilny w sporcie – nowe usługi DMS Sport24.pl

przez | 17/03/2009

Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl poszerza swoje portfolio usług o działania z zakresu marketingu mobilnego.

Spółka Sport24.pl należąca do Platformy Mediowej Point Group dynamicznie rozwija gamę swoich usług. Od marca rozszerzyła ofertę o działania z zakresu marketingu mobilnego oraz bluetooth marketingu. „Tego typu działania od dawna doskonale sprawdzają się podczas największych wydarzeń sportowych czy na największych obiektach sportowych” – mówi Jerzy Staruchowicz, PR Manager Projektów Sportowych w Sport24.pl. „Polska stoi w obliczu dużych imprez sportowych, takich jak Eurobasket 2009 czy EURO 2012. Działania związane z technologiami mobilnymi są po prostu wyjściem naprzeciw oczekiwaniom kibiców, ale również okazją dla podmiotów sportowych czy miast, aby skutecznie, tanio i w atrakcyjny sposób się promować” – dodaje Staruchowicz. – „Zalet tego typu działań jest ogromnie dużo – począwszy od profilowania treści poprzez dowolne konfigurowanie zasięgu kampanii aż po możliwość zbierania danych o użytkownikach telefonów. Największym atutem jest ich elastyczność, szybkość dotarcia z komunikatem i bardzo niskie koszty w porównaniu z klasycznymi działaniami marketingowymi.”

Wprowadzone przez DMS Sport24.pl działania pozwalają podmiotom zainteresowanym promocją na prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych z wykorzystaniem telefonii komórkowej – sms-owych czy mms-owych, ale także konkursowych. Duże możliwości daje też bluetooth – począwszy od kampanii informacyjnych poprzez profilowanie kampanii marketingowych po wykorzystanie modułu bluetooth w działaniach CRM – zarówno jeśli chodzi o promocję miast jak i wydarzeń sportowych.

Staruchowicz wyjaśnia: „Kibic po wejściu na stadion lub halę sportową otrzymuje na telefon komórkowy program meczu, skład swojej drużyny oraz kontent reklamowy od sponsora. W przerwie dostaje informację, że został wylosowany do udziału w konkursie. A kiedy chce coś zjeść, dostaje informacje o ofercie gastronomicznej. Tak dzieje się m.in. na stadionach angielskich. Tak może być również w Polsce” – dodaje. – „Ale bluetooth marketing ma zastosowanie nie tylko przy okazji wydarzeń sportowych. To rewolucja w promocji miast i regionów. Przedmiotem działania mogą być informacje o zabytkach, modnych miejscach, najważniejszych imprezach miejskich oraz wiele innych – w zależności od potrzeb miasta. Co najważniejsze, dzięki takim działaniom doskonale wiemy, że odpowiedni komunikat trafi bezpośrednio do zainteresowanej osoby” – kończy Staruchowicz.

Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl oferuje również kompleksową obsługę związaną z produkcją materiałów POS do każdej kampanii.