LogicSearch zdobywa certyfikat Google Qualified Company

przez | 17/03/2009

LogicSearch, Broker SEM przy ARBOinteractive Polska, zdobył certyfikat jakości programu Google Advertising Professional.

LogicSearch jest jednym z niewielu podmiotów w Polsce legitymujących się certyfikatem Google Qualified Company. Wyróżnienie to przyznawane jest partnerom Google w dowód ich wiedzy profesjonalizmu w zakresie zarządzania i optymalizacji kampaniami SEM w systemie Google AdWords. Jego zdobycie oznacza m.in., iż firma zatrudnia co najmniej dwóch Kwalifikowanych konsultantów programu oraz odnotowuje obrót na poziomie 100 000 dolarów w ciągu kolejnych 3 miesięcy.

„Marketing w wyszukiwarkach stanowi jedną z najprężniej rozwijających się rodzajów reklamy internetowej, zaś znaczna część rynku należy do wyszukiwarki Google. Z tego powodu specjaliści znający specyfikę systemu AdWords stają się w Polsce coraz bardziej cenieni i poszukiwani” – mówi Tomasz Więckowski Managing Director LogicSearch. „Tym bardziej cieszy nas zdobycie certyfikatu Google Qualified Company gwarantującego naszym Klientom najwyższe standardy obsługi i zarządzania ich budżetami reklamowymi”.

Certyfikat przyznany LogicSearch dostępny jest pod adresem:

https://adwords.google.com/select/ProfessionalStatus?id=SIPy8X6AlxGSVQYZAzxLvQ&hl=pl.

Warto także podkreślić, że wszyscy pracownicy LogicSearch posiadają certyfikaty indywidualne, co jest ewenementem na polskim rynku.

LogicSearch oferuje swoim klientom planowanie, realizację, efektywną optymalizację oraz analizę wyników kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarkach, a także we wszystkich dostępnych na rynku systemach reklamy kontekstowej. Ofertę agencji uzupełniają usługi związane z SEO. LogicSearch daje swoim klientom więcej możliwości niż „standardowe” kampanie AdWords – wykorzystując fakt, że jest częścią grupy ARBOinteractive może zaproponować ciekawe strategie łączące kampanie w wyszukiwarkach z kampaniami osłonowymi. Ta synergia pozwala na rozbudowane działania – wykorzystujące np.: mechanizmy retargetingu behawioralnego, które są niedostępne dla konkurencji.