Gonimy piłkarską Europę

przez | 17/03/2009

Mistrzostwa Europy w 2012 roku już teraz skupiają uwagę całej piłkarskiej Europy. Ta impreza jest nie tylko ogromnym wyzwaniem dla rynków wschodnioeuropejskich, ale również niezwykłą szansą zbliżenia się do reszty piłkarskiego kontynentu.

Chodzi przy tym nie tylko o aspekt sportowy, ale również o profesjonalizację rynku piłkarskiego. Konferencja Biznesu Piłkarskiego II Football Business Conference (www.fbc.ag), która odbędzie się 2 kwietnia w Warszawie, jest kolejnym krokiem w kierunku dołączenia do poziomu w krajach rozwiniętych piłkarsko.

Jednodniowa konferencja w warszawskim Centrum Olimpijskim połączona jest z popołudniowym spotkaniem networkingowym. Cała impreza to doskonałe miejsce do nauki oraz nawiązywania kontaktów biznesowych. Doświadczeni partnerzy, SPORT+MARKT oraz ESB Event Sport Business, wspierają polskich organizatorów – Advertising Group i Sport & Business Foundation. Gwarantuje to najwyższą jakość konferencji.

– Ta konferencja jest niezwykle ważna pod wieloma względami biznesu piłkarskiego – twierdzi Adam Olkowicz, wiceprezes PZPN i szef zespołu Euro 2012. – Dla Polski i Ukrainy jest to wyjątkowa szansa rozwoju i podniesienia standardów sportowych i gospodarczych. Biznes piłkarski w Polsce i na Ukrainie otrzymał dodatkowy impuls do robienia postępów.

Obydwa kraje przy okazji konferencji zamierzają wyjaśnić wszystkie wątpliwości dotyczące przygotowań do Euro 2012, chcą pilnie się uczyć od doświadczonych ekspertów z całej Europy i zaprezentować się jako rynek z ogromnym potencjałem. Organizatorzy Football Business Conference utworzą również nowe kanały komunikacji w celu przekazywania mediom europejskim aktualne i sprawdzone informacje dotyczące przygotowań do Euro 2012.

– Profesjonalizacja sportu spowodowała, że wiele tego typu konferencji odbywa się w krajach zachodnioeuropejskich. W związku z ogromnym zainteresowaniem całej Europy towarzyszącym Euro 2012, Polska i Ukraina zamierzają dołączyć do rynków zachodnioeuropejskich – powiedział Marcel Cordes, dyrektor wykonawczy Sport+Markt, który będzie jednym z prelegentów konferencji.

Ponadto wśród prelegentów znajdują się tak znane nazwiska jak: Ian Nuttall (założyciel Stadia/współzałożyciel Event & Venue Management Institute), Andrea Gaudenzi (Bwin), Hans-Willy Brockes (ESB Event Sport Business) oraz Edward Freedman (były szef merchandisingu w Manchesterze United).

Więcej informacji na stronie www.fbc.ag.