WSF powiększa zespół badaczy

przez | 16/03/2009

Dział badań online agencji interaktywnej Web Search Factory Polska powiększył skład o kolejną osobę. Mateusz Żeromski będzie odpowiadał za rozwój techniczny i analityczny segmentu badań online.

mateusz-zeromski_fotoMateusz Żeromski dołączył do zespołu agencji interaktywnej Web Search Factory Polska. Jako IT Research Manager w dziale badań online będzie rozwijał stronę techniczną oferowanych rozwiązań badawczych. To nowe stanowisko w agencji.

Mateusz jest związany z branżą badawczą od 2006 roku, jednak karierę zawodową rozpoczął w wieku 15 lat jako webmaster. Przez ostatnie lata pracował w firmie Gemius SA, gdzie jako kierownik zespołu wsparcia badań był odpowiedzialny za rozwój zaawansowanych narzędzi badawczych. O sobie mówi: pasjonat i hobbysta technologii webowych oraz badań – co oczywiście widać w praktyce.

W Web Search Factory Mateusz będzie rozwijał techniczną i technologiczną stronę tworzonego brandu badawczego.

Dział badań online jest jedną z najnowszych inicjatyw agencji Web Search Factory Polska. Mateusz jest drugą osobą, która weszła w skład ekipy. Na początku lutego do agencji dołączył Jacek Mrzygłód, który odpowiada za stworzenie całego segmentu w agencji.