Polopiryna dotarła za koło podbiegunowe

Po raz kolejny Polopiryna i Radio Zet zorganizowały ogólnopolską akcję „Hartujemy Polskę”. Na jej zwycięzców czekała niezwykła nagroda – wyprawa za koło podbiegunowe.

Akcja prowadzona była na antenie Radia Zet oraz na stronie internetowej www.hartujemypolske.pl, gdzie organizowane były konkursy dotyczące sprawdzonych metod hartowania się. W nagrodę zwycięzcy otrzymali zaproszenie do udziału w wyprawie polarnej do Laponii.

Przez cztery mroźne dni lutego dzielni podróżnicy przemierzali skute lodem przestrzenie, szukając najlepszych sposobów na zahartowanie. Czekało na nich snow safari, noc w lodowym hotelu, a także rejs lodołamaczem i prowadzenie psich zaprzęgów. Nie mogło także zabraknąć ekstremalnych wrażeń, jeśli już się hartować – to na całego! Na najodważniejszych czekała bowiem lodowata kąpiel w wodach Zatoki Botnickiej. Pod troskliwą opieką Polopiryny wszyscy uczestnicy wyprawy wrócili do domu zdrowi, zahartowani i pełni wrażeń.

Więcej informacji na www.hartujemypolske.pl

Akcję „Hartujemy Polskę” wspierała ogólnopolska kampania bilboardowa w największych polskich miastach. Łącznie 358 nośników.

Autorem pomysłu kreatywnego kampanii telewizyjnej jest agencja Just. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu