Pierwszy e-book Afilo już w Internecie

przez | 16/03/2009

Agencja Afilo przygotowała „Poradnik nowoczesnego afilianta”. Publikację – przygotowaną w formie e-booka – można bezpłatnie pobrać ze stron Afilo.

Zainteresowanie reklamą internetową rozliczaną za efekt jest coraz większe, zarówno wśród specjalistów od marketingu odpowiedzialnych za budżety swoich firm, jak i wśród wydawców stron internetowych. Rośnie liczba kampanii uruchamianych w ramach sieci afiliacyjnych oraz liczba serwisów internetowych, które chcą u siebie wyświetlać tego typu reklamy. Rośnie też zapotrzebowanie na praktyczną wiedzę dotyczącą programów partnerskich. Przygotowany przez Afilo poradnik adresowany jest zarówno dla osób zaczynających swoją przygodę z marketingiem afiliacyjnym, jak i dla bardziej zaawansowanych uczestników tego rynku.

Reklama rozliczana za efekt to w tym momencie jedna z najpopularniejszych i najbardziej pożądanych form reklamy. Spece od reklamy i marketingu dostrzegli jej skuteczność, przejrzystość i wysoką efektywność, a właściciele stron i serwisów internetowych zauważyli, że jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów zarabiania na swoich witrynach. – mówi Adam Dyba, prezes Afilo. Jednocześnie rośnie zapotrzebowanie na praktyczną wiedzę. Poszukują jej i reklamodawcy, którzy chcą lepiej wydawać swoje pieniądze na reklamę, i właściciele stron, którzy chcą te reklamy pokazywać. Mam nadzieję, że nasza publikacja będzie przydatna dla jednych i drugich.

„Poradnik nowoczesnego afilianta” to 26 stron praktycznych wskazówek, porad i informacji. Skierowany do początkujących jak i bardziej zaawansowanych afiliantów. Poszczególne rozdziały kierowane są tak do reklamodawców, jak i wydawców. Ci pierwsi dowiedzą się jak efektywniej wykorzystać budżet reklamowy, jaki model rozliczeń wybrać i jak optymalizować kampanie. Natomiast ci drudzy będą mogli przeczytać o tym jak dopasować właściwe kampanie do swoich serwisów i jak maksymalizować zyski. W poradniku znalazły się też informacje o tym korzystać z narzędzi informatycznych takich jak Direct Track.

Publikacja jest pracą zbiorową przygotowaną przez specjalistów Afilo. Poradnik można pobrać bezpłatnie ze strony firmowej agencji: http://afilo.pl/pub/AFILO.pdf

Afilo było również inicjatorem powstania poradnika „Marketing afiliacyjny” w ramach IAB. Jeden z rozdziałów w publikacji IAB pochodzi z „Poradnika nowoczesnego afilianta”.

www.afilo.pl

http://afilo.pl/aktualnosci/?ph_main_start=show&cmn_id=1104