Liberty promuje szybką likwidację szkód w nowej kampanii

przez | 16/03/2009

Liberty Direct rozpoczęła 15 marca nową kampanię reklamową, w której głównym przekazem jest szybka likwidacja szkód. W kampanii ubezpieczyciel podkreśla, że decyzję o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC podejmuje w ciągu 7 dni. Kampania, która została przygotowana we współpracy z agencjami Gruppa66 Ogilvy i MPG, obejmuje telewizję i Internet. Firma podała dziś również wyniki finansowe, z których wynika, że w 2008 roku zebrała 62,2 mln zł składki przypisanej brutto, co potwierdza szybki rozwój firmy.

„Jako jeden z nielicznych ubezpieczycieli directowych budujemy swój przekaz reklamowy nie tylko w oparciu o aspekt cenowy oferty, ale przede wszystkim zwracamy uwagę na jakość obsługi posprzedażowej. Przekaz tej kampanii bazuje na wynikach operacyjnych, zgodnie z którymi w przypadku 83% szkód, decyzja o wypłacie odszkodowania z AC podejmowana jest przez nas w ciągu 7 dni. Emitowane od wczoraj spoty telewizyjne przestawiają proces likwidacji szkody. W kampanii został wykorzystany symbol marki Liberty Direct w Polsce – Statua Wolności” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct.