BenQ niezauważalnie zmienia serwis w Polsce

przez | 16/03/2009

LetMeRepair Polska Sp. z o.o. jest od 1 kwietnia br. jedynym autoryzowanym punktem obsługi serwisowej wszystkich produktów BenQ w Polsce. Wszystkie dotychczasowe kontakty telefoniczne i mailowe pozostają bez zmian.

Firma BenQ informuje, że od 1 kwietnia wszystkie sprzedawane w Polsce produkty firmy BenQ w zakresie obsługi serwisowej – gwarancyjnej i pogwarancyjnej – będą obsługiwane w jednej, autoryzowanej firmie serwisowej LetMeRepair Polska Sp. z o.o. z Kalisza. Jest ona polskim przedstawicielstwem miedzynarodowej firmy serwisowej LetMeRepair z centralą w Niemczech.

„Dzięki temu, że serwis gwarancyjny wszystkich naszych produktów świadczymy w trybie door-to-door czyli kurierem od drzwi użytkownika do serwisu i z powrotem, to zmiana firmy serwisowej będzie praktycznie niezauważalna” – mówi Krzysztof Sulowicz, Country Manager BenQ PL. „Kaliska firma ma dobry dostęp do dużych europejskich magazynów części zamiennych firmy LetMeRapair, co liczę, dodatkowo skróci czas napraw.”

Kontakt do serwisu BenQ (od 1 kwietnia 2009):
LetMeRepair Polska Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz
tel: 0-801-551-251 lub 0-62-766-77-71 (obsługa klienta)
e-mail: support@benq.pl

Nie zmieniają się dotychczasowe warunki gwarancji na poszczególne urządzenia BenQ. Dla przypomnienia, okres gwarancji trwa:

  • komputery przenośne Joybook – 24 miesiące (bateria – 12 miesięcy)
  • monitory – 36 miesięcy
  • cyfrowe aparaty fotograficzne – 24 miesiące
  • projektory – 36 miesięcy (lampa – 6 miesięcy lub 1000h w zależności, co będzie pierwsze)
  • klawiatury, myszki – 24 miesiące.

Aktualne informacje dotyczące warunków gwarancji i serwisu dostępne są na www.benq.pl w zakładce „Serwis i Wsparcie techniczne”

Dotychczas firma BenQ miała dwie oddzielne firmy serwisowe obsługujące klientów  końcowych indywidualnych i biznesowych. ESM Logistics S.A. z Katowic w zakresie serwisu komputerów przenośnych Joybook i IT Usługi Serwisowe Sp. z o.o. z Zabrza dla pozostałych urządzeń. Firmy te zakończą przyjmowanie nowych zleceń serwisowych z dniem 31 marca br. ale doprowadzą do końca wszystkie sprawy rozpoczęte wcześniej.

Od 1 kwietni br. wszystkie nowe sprawy serwisowe zgłaszać należy wyłącznie do kaliskiej firmy LetMe Repair.