Polymus Integrated Communication przygotował kampanię reklamową marki Plusssz

przez | 13/03/2009

Polymus Integrated Communication kontynuując rozpoczętą w styczniu br. współpracę z Polski Lek S.A. przygotował kampanię reklamową dla marki Plusssz. To już trzecia kampania przygotowana przez Polymus dla Plusssz.

Plusssz to marka najchętniej wybieranego preparatu witaminowego w postaci tabletek musujących w Polsce. Dzięki technologii Fusion System umożliwiającej połączenie wysokich dawek substancji czynnych w pojedynczej musującej tabletce powstał nowy Plusssz o podwójnym działaniu. Oferta produktowa Plusssz obejmuje a) Magnez + Multiwitamina, b) Witamina C + Multiwitamina, c) Żelazo + Multiwitamina, d) Multiminerały + Multiwitamina e) Jod + Multiwitamina, f) Żeń-Szeń + Multiwitamina, g) Active Pamięć + koncentracja.

Kampania Plusssz prowadzona pod hasłem „Energia na cały dzień” ma za zadanie uświadomienie korzystnego, regenerującego działania na organizm preparatu Plusssz, szczególnie w okresie przełomu zimy i wiosny. Istotnym elementem było również ukazanie smakowych walorów produktu. Wykorzystaliśmy zdjęcie kobiety, która pije Plusssza w charakterystycznym dla tej kampanii plastikowym kubeczku. Całość została utrzymana w odpowiednio ciepłej, a zarazem intensywnej tonacji barw. –  powiedział Adam Sidorkiewicz, Dyrektor Kreatywny Polymus.

W ramach kampanii Polymus przygotował reklamę prasową i outdoorową. Kampania rozpoczyna się w dniu 1 marca br. i będzie trwała do końca miesiąca.