OS3 dla Scan Holiday

przez | 13/03/2009

Pierwsze w polskim Internecie miejsce wymiany doświadczeń podróżniczych między rodzicami oraz kontekstowe przedstawienie oferty wakacyjnej dopasowanej do ich oczekiwań stworzyła, na zlecenie TUI Poland, agencja interaktywna OS3 multimedia.

Serwis internetowy www.fanscan.pl, skupiający społeczność podróżników ScanHoliday, powstał z myślą o tych, którzy szukają możliwości wyjazdu dla całej rodziny. Artykuły o wakacyjnych miejscach i powiązanych z nimi galerii multimediów, mapy z zaznaczonymi interesującymi punktami, porady i opinie użytkowników oraz zabawy dla dzieci zadowolą nawet najbardziej wybrednych urlopowiczów. A wytrawni klubowicze mogą tworzyć tu własne galerie z podróży oraz odnajdywać wakacyjnych znajomych.

„Zależało nam, aby FanScan.pl, jak na razie pierwsze i jedyne tego typu miejsce w polskim Internecie, nie tylko budził świadomość marki klubu, ale przede wszystkim inspirował do zagranicznych urlopów, które u rodzin z dziećmi wywołują wiele pytań, a także budował lojalność wśród naszych dotychczasowych klientów. FanScan.pl to miejsce spotkań i powakacyjnych wspomnień, które zostają przecież z nami przez długie lata, chcemy je pielęgnować. ” – powiedziała Izabela Jurczewska odpowiedzialna za komunikację marki Scan Holiday.

Aż 88% grupy docelowej FanScan korzysta z Internetu, 68% wyjeżdżała w ciągu ostatniego roku na wakacje, a większość preferuje dwutygodniowe letnie urlopy. Informacje na temat zamierzonych wyjazdów zdobywa ze stron biur podróży 61%. Internet pozwala na skorzystanie z doświadczeń innych, co w przypadku planowania wypoczynku jest wartością zdecydowanie nadrzędną.*

„Dokładnie analizując sytuację wyjściową oraz stawiane przed nami cele, postanowiliśmy zaoferować serwis łączący pełne, praktyczne informacje dotyczące podróży rodzinnych z interakcją –  możliwością wymiany opinii między użytkownikami, wyrażenia i pokazania siebie oraz swojej rodziny. Tym samym pozycjonujemy ScanHoliday jako eksperta od rodzinnych wakacji” – Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

worząc serwis nie sposób było pominąć dzieci, które mają duży wpływ na decyzje zakupowe rodziców. Pokolenie najmłodszych jest bowiem pierwszym z tak silną świadomością marki, której znajomość i umiejętność rozpoznawania daje im pełniejszy obraz otaczającego świata. Dlatego ,,Mali Skanbowicze’’ poznają świat bawiąc się w kucharzy i odkrywców, by dobrze przygotować się do wyczekanych wakacji.

Jednym słowem – społeczność Fanscan to relaks już na etapie planowania wakacji.

* Gemius SA „Turystyka wśród internautów”, styczeń 2008; Badanie NetTrack i Badanie SMG TGI