Marka Megafyt biotherapy – Odkrycie Roku 2009

przez | 13/03/2009

Marka Megafyt biotherapy otrzymała godło Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2009. Konsumenci już po raz piąty wskazali najpopularniejsze i najwyżej cenione produkty i usługi polskiego rynku.

Pod wspólnym parasolem Megafyt biotherapy, znajdują się suplementy diety, które ułatwiają walkę z problemami takimi jak: nadwaga (Slimitin Woman dla kobiet oraz dedykowany specjalnie dla mężczyzn – Slimitin Man), cellulit (Anti Cellulite), sucha skóra (Hydroskin), zbyt wysoki poziom cholesterolu (Omega3), stany zapalne pęcherza moczowego (Urinatin) oraz podrażnienie oczu i spadek ostrości widzenia (Vizotrin oraz Vizotrin Super Plus).

megafyt

Suplementy z serii Megafyt biotherapy są ważnym elementem codziennej diety. Zażywane w zależności od potrzeb, dostarczają organizmowi odpowiednich witamin, minerałów oraz innych substancji odżywczych. W efekcie – ich przyjmowanie korzystnie wpływa na kondycję, samopoczucie oraz wygląd.

Megafyt biotherapy jest nowością na polskim rynku. Cieszy nas, że tak szybko znajduje ona zwolenników wśród polskich konsumentów. Doskonałość Roku 2009 dla Megafyt biotherapy odbieramy, jako wyraz uznania klientów oraz potwierdzenie wysokiej wartości naszych suplementów. – mówi Jarosław Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Europlant Phytopharm Sp. z o.o.

Produkty Megafyt biotherapy stanowią odpowiedź na problemy zdrowotne, powstałe wskutek zbyt dynamicznego rytmu życia oraz działania szkodliwych czynników zewnętrznych. Suplementy z rodziny Megafyt biotherapy szczególnie polecane są osobom narażonym na stres, których codzienny rytm życia nie pozwala na systematyczną aktywność fizyczną oraz przestrzeganie zbilansowanej diety.

Naszym celem było stworzenie marki, która pod wspólnym parasolem oferuje rozwiązania na szereg problemów, z jakimi spotyka się współczesny człowiek. W najbliższym czasie uzupełnimy ofertę o nowe produkty.

Zależy nam na uczciwych relacjach z naszym klientem. Dlatego dużą wagę przywiązujemy, do jakości produktu i informacji o składzie i działaniu. W doborze składników i dawek kierujemy się udokumentowanymi monografiami naukowymi. Ulotki dołączone do opakowania w prosty, lecz wyczerpujący sposób wyjaśniają działanie poszczególnych składników. Respondenci najwidoczniej docenili takie podejście. Zauważyliśmy także, że bardzo podobają się nasze opakowania i nowoczesna forma produktu tj. kapsułki miękkie. Projekt opakowań powstał we współpracy z międzynarodową agencją designerską – Dragon Rouge. – dodaje Jarosław Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Europlant Phytopharm Sp. z o.o.

Badania popularności produktów „Laur Konsumenta” zostały przeprowadzone na przełomie roku 2008 i 2009, za pośrednictwem ankiet telefonicznych, internetowych oraz osobistych (w 12 największych miastach Polski). Pytania miały charakter otwarty, co oznacza, że osoby ankietowane same wskazały markę, którą uważały za nową i najlepszą w swoim segmencie.