Branża mody podbija internet

przez | 13/03/2009

Zakończyła się druga edycja konkursu Fashion Website Awards. Znamy już posiadaczy najlepszych stron internetowych w branży mody w dwóch kategoriach: odzież, a także obuwie i galanteria. 10 marca, podczas targów BTS w Poznaniu, przyznano nagrody zwycięzcom w drugiej grupie.

Najlepsze strony internetowe wyłoniło niezależne jury, w którym zasiedli specjaliści z zakresu mody, e – marketingu i PR. W grupie obuwie i galanteria za najlepszą stronę internetową w kategorii dostawca nagrodzona została firma Caprice Polska Sp. z .o.o (www.caprice.pl), w imieniu której nagrodę odebrał Dariusz Żabiński – Sales Manager Poland&Lithuania. W kategorii producent/importer zwyciężyła firma Menbur (www.grupomenbur.com), reprezentowana przez Katarzynę Dzieńkowską – General Manager. Natomiast firma Wittchen (www.wittchen.com), reprezentowana przez Małgorzatę Wyszomirską, Manager Sprzedaży Detalicznej, zwyciężyła w kategorii handel.

Partnerem tegorocznej edycji konkursu jest CHH Maximus, najdynamiczniej rozwijające się centrum handlu hurtowego w Polsce. Natomiast patronem medialnym wydarzenia jest portal galeriehandlowe.pl i fashionmedia.pl, a także czasopisma wydawnictwa Promedia.

Przedstawicielom wyróżnionych firm statuetki i dyplomy wręczył Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, organizatora konkursu. Firma Promedia prowadzi dodatkowo kampanię public relations promującą zwycięzców konkursu.

Celem konkursu jest promowanie internetu w branży mody. Coraz więcej firm z tego sektora wykorzystuje narzędzia interaktywne jako skuteczne narzędzia marketingowe, a co za tym idzie, popularność konkursu z roku na rok jest większa.