Sport24.pl wspiera konferencję Gadżety i Sport 2009

przez | 12/03/2009

W dniach 26-27 maja w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji Gadżety i Sport. Jest to kontynuacja pierwszej odsłony konferencji, która odbyła się we wrześniu ubiegłego roku. W tym roku patronem medialnym wydarzenia będzie pierwszy w Polsce sportowy portal społecznościowy – sport24.pl.

W ubiegłym roku konferencja przyciągnęła ponad 150 uczestników z których największą grupę stanowiło środowisko sportowe. Prelegentami były znane osoby ze środowiska naukowego i sportowego – prof. Henryk Mruk, Jerzy Engel czy Jacek Wszoła. Konferencji towarzyszyły dodatkowe wydarzenia jak „Wystawa odznak olimpijskich” Tomasza Jagodzińskiego czy wystawa przedstawiająca gadżety sportowe. Inicjatywa ta odbiła się głośnym echem w środowisku firm z branży marketingu sportowego, a także zapoczątkowała funkcjonowanie Programu Gadżety i Sport.

Tegoroczna odsłona konferencji zapowiada się równie ciekawie poprzez zawartość merytoryczną. W tym roku duża część konferencji poświęcona będzie eventom sportowym. „Widzimy ogromną rolę w popularyzacji gadżetów sportowych. W Polsce ten rynek jest jeszcze trochę niedoceniany.” – mówi Grzegorz Fajerski, inicjator konferencji. „Nie wszyscy zdają sobie sprawę, z lojalności kibica i z jego przywiązania do emblematu drużyny, którą kocha. My chcemy pokazać, że rynek gadżetów sportowych to rynek z ogromnym potencjałem. I że wcale nie musi być na nim nudno i siermiężnie” – dodaje.

Z podobnego założenia wychodzi Michał Mango, manager ds. projektów sportowych w spółce Sport24.pl, zarządzającej portalem sport24.pl. „Nasz portal bazuje na emocjach towarzyszących każdemu kibicowi – to dzięki nim ludzie tworzą społeczności określonych klubów. Z drugiej strony wiele miejsca w portalu poświęcamy tematyce związanej z szeroko rozumianym marketingiem sportowym. Uważam, że taka konferencja jest szansą nie tylko dla firm produkujących lub dystrybuujących gadżety sportowe, ale dla samych kibiców. Dzięki nam, jako patronowi medialnemu imprezy będą mieli okazję poznać najnowsze trendy na rynku gadżetów przygotowywanych właśnie dla kibiców.”– podkreśla Mango.