Pompidou dla Hestia Femina

przez | 12/03/2009

Butik kreatywny Pompidou jest autorem minisite’u www.hestiafemina.pl dla marki Ergo Hestia. Minisite z headlinem „Posłuchaj kobiecej intuicji” powstał na potrzeby aktywacji z okazji Dnia Kobiet.

Nowy minisite www.hestiafemina.pl zapraszał na Dzień Kobiet organizowany wspólnie z Cinema City (m.in. na bezpłatną mammografię), podpowiada kobietom, w jaki sposób powinno się przeprowadzać badanie samemu oraz trafikuje do informacji o ubezpieczeniu Femina.

Serwis posiada system e-card, działający jako narzędzie marketingu wirusowego, który umożliwia wysyłanie kartek z życzeniami (10 autorskich projektów do wyboru).

Minisite i aktywności z wykorzystaniem ekspertów od profilaktyki zdrowotnej i ubezpieczeń są pierwszym etapem projektu, w planach jest stworzenie autonomicznego site-u dla produktu Ergo Hestii – Femina. Dalsze prace Pompidou nad projektem są w toku.