Nowe działy w mediabuy.pl

przez | 12/03/2009

Serwis mediabuy.pl, dedykowany branży reklamowo-mediowej, udostępnił właścicielom mediów nowe funkcjonalne rozwiązania. Serwis dąży do stworzenia nowego typu usługi dostępnej on-line, działającej w oparciu o zgromadzone dane.

Wydawcy prasy, właściciele rozgłośni radiowych, firm outdoorowych czy ambientowych mogą prezentować swoje szczegółowe oferty reklamowe. Osobny dział jest dedykowany ofertom sponsoringowym. Prezentacja obejmuje szeroki wachlarz informacji, można np. zamieszczać zdjęcia.

Są dostępne dwie opcje dodawania ofert do bazy:

  • samodzielnie, po wygenerowaniu indywidualnego loginu (rejestracja w panelu „Logowanie dla właścicieli mediów”)
  • przesłanie oferty na adres mediabuy@mediabuy.pl, oferta zostanie wprowadzona przez administratora systemu. Zgłaszający otrzyma później tymczasowy login.

Posiadanie loginu umożliwia samodzielną i bieżącą aktualizację wprowadzonych danych oraz dodawanie nowych.

Serwis stawia sobie za cel zapewnienie szybkiego i precyzyjnego dostępu do aktualnych informacji ofertowych z wielu segmentów mediowych. Chce ułatwić dotarcie do nowości, mediów niszowych, lokalnych (opcja wyboru ofert z mapy Polski), rozproszonych geograficznie czy ograniczonych czasowo (oferty sponsoringowe – osobny dział, oferty specjalne, last minute), umożliwić monitorowanie zmian i trendów rynkowych.

Użytkownicy portalu mogą przeszukiwać zgromadzone dane korzystając z wyszukiwarek.

Każdy dział (prasa, radio, outdoor, reklama alternatywna, oferty sponsoringowe) ma przyporządkowaną wyszukiwarkę uwzględniającą kryteria związane ze specyfiką danego segmentu mediowego.

Niezbędne do uruchomienia usługi narzędzia są już gotowe i dostępne. Rozpoczął się bezpłatny etap przyjmowania zgłoszeń.

www.mediabuy.pl