IAB Polska i SGH zapraszają do studiowania na kierunku: marketing internetowy

przez | 12/03/2009

Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i wiodąca polska uczelnia ekonomiczna Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczynają współpracę w ramach Studiów Podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy.

Zajęcia w ramach studiów prowadzone będą przez wykładowców Szkoły Głównej Handlowej oraz innych uczelni, a także przez praktyków z firm członkowskich IAB Polska takich jak Anna Sakowicz – Mindshare, Mariusz Majewski   – Point od View, Krzysztof Dębowski  – SARE, Bartłomiej Wyszyński  – Artegence, Marcin Maj  – OS3 Multimedia, Marcin Siekierski – ACR, Mariusz Gąsiewski – Google Polska, Michał Macierzyński – Bankier.pl .

Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Program studiów adresowany jest do osób zainteresowanych marketingiem internetowym i pragnącym poszerzyć wiedzę z tego zakresu. Najczęściej, uczestnikami studiów są osoby odpowiedzialne za całość lub część działań e-marketingowych w firmie.  Doświadczenia z dotychczasowych edycji pokazują, że zarówno osoby początkujące, jak i słuchacze o kilkuletnim doświadczaniu w marketingu internetowym, z zaangażowaniem uczestniczą w zajęciach.

Program studiów obejmuje cztery bloki tematyczne:

  • nowoczesne zarządzanie marketingowe,
  • istota marketingu internetowego,
  • strategiczne obszary e-biznesu,
  • społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.

6 marca 2009 r. rozpoczęła się VI edycja studium, która potrwa do lutego 2010 r.  Inauguracja kolejnej VII edycji studiów planowana jest na październik 2009 r.

http://www.marketing-internetowy.edu.pl/