3CX już w Polsce, w partnerstwie z Halo Kwadrat

przez | 12/03/2009

3CX (www.3cx.com), producent wielokrotnie nagradzanego systemu telefonii IP pracującego w środowisku Windows podpisał umowę dystrybucyjną z HaloKwadrat (www.halokwadrat.pl), dystrybutorem rozwiązań VoIP w Polsce.

“HaloKwadrat jest rozpoznawalnym i innowacyjnym dystrybutorem produktów VoIP w Polsce i bardzo nas cieszy możliwość współpracy z HaloKwadrat i rozszerzenia naszych możliwości dystrybucyjnych w tej części Europy.” – powiedział Nick Galea, CEO 3CX.

Wiedza techniczna oraz innowacyjny marketing HaloKwadrat będą kluczowe w pozycjonowaniu 3CX jako wiodącego produktu IP-PBX w Polsce.

“Aby prowadzona przez nas dystrybucja nie była jedynie przekładaniem pudełek i aby nasi inżynierowie mogli świadczyć profesjonalne wsparcie współpracującym z nami integratorom staramy się utrzymać relatywnie niewielkie portfolio produktów. Nad rozpoczęciem dystrybucji 3CX zastanawialiśmy się dość długo, ale w końcu, dzięki prostocie instalacji i bardzo przejrzystej, konkurencyjnej cenie 3CX podjeliśmy tę decyzję. Istotnym elementem tej decyzji był również fakt iż 3CX doskonale współpracuje z obecnie dystrybuowanymi przez nas komponentami sprzętowymi takich producentów jak Sangoma Technologies, Patton Electronics i Polycom” –  powiedział Aleksander Wierciński CEO HaloKwadrat.

“Czujemy iż rynek rozwiązań opartych na Windows w środkowej Europie czeka na takie właśnie rozwiązanie i my jako HaloKwadrat zamierzamy przyczynić się do dostarczenia go do integratorów oraz użytkowników końcowych. Pierwszym krokiem w zrealizowaniu tego celu jest pełna lokalizacja na język polski najnowszej wersji 3CX, którą będziemy prezentować na zbliżających się targach Intertelecom w Łodzi.”

System telefonii IP 3CX jest oparty w 100% na standardzie SIP i dzięki temu wspiera najpopularniejsze na rynku telefony IP oraz bramki VoIP. Może być używany jako wyjście do sieci VoIP lub Publicznej Sieci Telefonicznej (PSTN). Dzięki prostocie instalacji i skalowalności jest doskonałą alternatywą dla tradycyjnych rozwiązań PBX, jednocześnie dając użytkownikom dostęp do pełnego zestawu zaawansowanych funkcji telefonicznych, które pozwolą im na zmniejszenie kosztów telekomunikacyjnych oraz zwiększenie mobilności pracowników i efektywności ich działania.