Wydawnictwo UJ promuje historię w internecie

przez | 11/03/2009

Wydawnictwo najstarszego polskiego uniwersytetu nawiązało stałą współpracę z popularnym internetowym medium historycznym – krakowskim portalem Histmag.org. Na jego stronach: http://histmag.org będą się ukazywać reklamy i recenzje książek historycznych Wydawnictwa
Uniwersytetu Jagiellońskiego, w tym wydawanych pod patronatem „Histmaga”.

W najbliższym czasie wystartuje również konkurs, w którym internauci będą mogli wygrać nowości historyczne Wydawnictwa: „Historię starożytnego Bliskiego Wschodu”, „Historię Bizancjum” czy „Europę po Rzymie”.

– Pragniemy pokazać, że tradycja nie musi zamykać się na nowoczesność. Dlatego też aktywnie rozwijamy naszą stronę internetową: http://www.wuj.pl i rozpoczynamy działania promocyjne w internecie. Ponieważ książki historyczne stanowią  znaczny odsetek wydawanych przez nas publikacji, wybór naszego pierwszego partnera internetowego był dla nas oczywisty. „Histmag.org” jest medium cenionym przez miłośników historii. Zdobył też duże uznanie wśród przedstawicieli środowiska naukowego – wyjaśnia Ewa Baran z Działu Marketingu Wydawnictwa UJ.

– Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego jest bardzo szanowane przez Czytelników. Wydawane przez nie książki cechuje nie tylko wysoka wartość merytoryczna, ale również bardzo duża jakość wydania i przystępność treści dla laików. Dlatego nie zastanawialiśmy się ani trochę, otrzymując propozycję współpracy – tłumaczy Michał Świgoń z Działu Promocji i Reklamy portalu Histmag.org.

Wydawnictwo UJ jest pierwszym wydawnictwem akademickim w Polsce, nawiązującym stałą współpracę z historycznym medium internetowym. Histmag.org jest największym serwisem tego typu, odwiedzanym przez blisko 100 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie.