Strona internetowa Ergo Hestii w nowym layoucie

przez | 11/03/2009

Prace wdrożeniowe, które obejmowały implementację platformy technologicznej oraz zaprojektowanie grafiki zrealizowała Blue Media SA.

Zastosowanie przy budowie strony innowacyjnej platformy CMS pozwoliło na wdrożenie wielu funkcjonalności usprawniających znacząco działanie serwisu. Najważniejszym elementem prac wzmacniającym podstawową działalność towarzystwa są wykorzystane mechanizmy z obszaru sprzedaży i zgłaszania szkód.

Z kolei dużym ułatwieniem dla klientów korzystających z serwisu Hestii są wyszukiwarki oparte o Google Maps – przy lokalizowaniu oddziałów oraz Google Mini – przy wyszukiwaniu treści.

Natomiast funkcja AdServer z geotargetowaniem pozwala na prowadzenie własnych kampanii promocyjnych opartych o banery reklamowe w ujęciu regionalnym.

Ogromną rolę w całości prowadzonych prac projektowych odegrała grafika. Przygotowany layout oraz zastosowane intuicyjne elementy graficzne opisujące poszczególne obszary serwisu doskonale komponują się z przedstawionymi zakresami oferty.

Serwis został przygotowany w rekordowo szybkim czasie, co jest kolejnym atutem współpracy z dostawcą technologii i wykonawcą prac firmą Blue Media.